Lietuvoje vakar buvo pastebėtas mūsų šalyje įregistruotas „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“ – 1200 AG išvystantis greičiausias pasaulyje kabrioletas. Jis išvysto 408 km/val. maksimalų greitį – apie jį skaitykite paspaudę čia.
„Veyron“ degalų bakas – 100 litrų, tad degalinėje šio automobilio savininkas lankytųsi dažnai. Maždaug kas 200 kilometrų.
Dėl automobilio mazgus veikiančių didžiulių apkrovų, „Veyron“ būtinas padangų keitimas kas 16 tūkst. km arba dar dažniau. Naujo „Michelin Pilot Sport“ padangų, tinkamų būtent šiam automobiliui, komplekto kaina – apie 50 tūkst. Lt. Joks kitas gamintojas nėra sukūręs padangų, kurios funkcionuotų prie didesnio nei 400 km/val. greičio.
Padangų keitimas dar nėra viskas. Per kiekvieną padangų komplekto keitimą „Bugatti“ akredituoti mechanikai (kurių nei Lietuvoje, nei kaimyninėse valstybėse nėra) detaliai tikrina automobilio ratlankius. Jeigu ant jų randama nubrozdinimų ar kitų nusidėvėjimo požymių, galinčių turėti įtakos aerodinamikai bei stabilumui, būtinas ir ratlankių keitimas.
Jeigu praėjus keturiems padangų keitimams ratlankiai išlieka nepažeisti, jų keitimas tampa būtinas dėl natūralaus nusidėvėjimo. Tad kas 64 tūkst. km už naują ratlankių komplektą „Veyron“ savininkas turi pakloti 100 tūkst. Lt.
„Bugatti Veyron“ pirkėjų apklausos duomenimis, jie vidutiniškai nuvažiuoja apie 3200 km per metus, tad padangų bei ratlankių keitimas nėra toks dažnas dalykas. Kita vertus, kasmetinis privalomas „Veyron“ aptarnavimas kainuoja dar 50 tūkst. Lt. Kiekvienais metais reikalinga patikrinti 10 „Veyron“ esančių radiatorių bei pakeisti apie 90 litrų skysčių: aušinimo, tepalo ir t.t.