Guinnesso Pasaulio Rekordų asociacijos dėmesį patraukė „Hennessey“ automobilių tobulinimo kompanijos vadovas Johnas Hennesseyus. Jo teigimu, visi 30 „Veyron Super Sport“ egzempliorių buvo parduoti su ribotuvu, neleidžiančiu viršyti 415 km/h greičio.
Rekordus fiksuojančios asociacijos viešųjų ryšių skyriaus vadovas Jamie Strangas teigia, kad toks faktas turėtų atimti greičiausio serijiniu būdu gaminamo automobilio titulą iš „Veyron“.
Gamintojo nuotr./„SSC Ultimate Aero“ |
„Bugatti“ su tokiu sprendimu sutikti nenori. „Guinnesso Rekordų atstovai puikiai žinojo, kad fiksuojant rekordą buvo atjungtas greičio ribotuvas. Visuose parduotuose modeliuose jis įjungtas tik dėl vienos priežasties – saugumo“, – teigiama oficialiame kompanijos atsakyme. „Visgi, nenukabinsime nosies ir praradę šį titulą – „Veyron Super Sport“ yra daugiau nei greičiausias pasaulyje automobilis.“
Iš greičiausiųjų pasaulio gamyklinių automobilių sąrašo viršūnės išstūmus „Veyron“, jo poziciją užimtų „SSC Ultimate Aero“ – šis amerikietiškas monstras su beveik 1200 AG išvystė maksimalų 411,72 km/h greitį. Tačiau „Hennessey Venom GT“ turi gerokai daugiau parako šioje srityje – vos 2 mylių (3,2 km) atkarpoje išvystė 427,6 km/h. „Bugatti Veyron Super Sport“ maksimalų 431 km/h greitį pasiekė 3 myliomis (4,8 km) ilgesnėje distancijoje.