Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bumfix“ sistemoje automobilių detalių jau ieškojo beveik 30 tūkst. žmonių

„BZN start Startup Awards 2016“ geriausiu metų startuoliu pripažintas „Bumfix“, sukūręs naują detalių paieškos modelį, apjungė jau daugiau kaip pusę tūkstančio pardavėjų. Nuo projekto starto dienos buvo išsiųsta daugiau nei 37 tūkst. užklausų, o paieška kasdien naudojasi vis daugiau vartotojų, rašoma bendrovės pranešime spaudai. 
„Škoda“ salonas
Asociatyvi nuotr.: autoservisas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 Automobilis

„Bumfix“ atstovai teigė, kad sistemoje užklausas siųsti galima ir neužsiregistravus. Nepaisant to, registruotų vartotojų jau yra per 5 tūkstančius, o iš viso užklausas išsiuntė 28 tūkst. unikalių vartotojų.

Įmonės „Autominutė“ vadovo Dariaus Kišeniaus teigimu, toks detalių paieškos būdas yra žymiai patogesnis, negu skambučiai pardavėjams, nes pavyksta išvengti užimtų telefono linijų, gausybės pokalbių su atsakingais įmonių darbuotojais. Detalių paieškoje „Bumfix“ užtenka išsiųsti vieną užklausą ir ramiai laukti pasiūlymų.

„Autominutėje“ dirbantis vadybininkas Eugenijus, priimantis pirkėjų užklausas iš „Bumfix“ sako, kad kasdien sulaukiama daugiau nei 100 užklausų. Dėl to, kaip vairuotojai jas pildo, Eugenijus teigė priekaištų neturintis.

„Vairuotojų ieškomų detalių spektras platus – nuo mažiausių smulkmenų iki stambių detalių, tačiau populiariausios ar išskirtinės detalės įvardinti negalėčiau, – sakė pašnekovas. – Visgi, 60-70 proc. vartotojų ieško detalių mašinoms, pagamintoms nuo 2006 metų.“

Įmonei „Autominutė“ prieš 8 mėnesius prisijungus prie „Bumfix“ detalių paieškos sistemos, buvo sulaukta beveik 16 tūkst. užklausų, iš kurių 800-ams buvo išsiųsti asmeniniai pasiūlymai.

„Alternatyvus detalių paieškos būdas, kurį siūlo „Bumfix“, iš tiesų yra geras, paprastas ir padedantis išvengti chaoso. Pateikus užklausą, žmogui nebereikia toliau rūpintis paieška – tai už jį padaro sistema“, – pažymėjo pašnekovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?