Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, šio pirkimo tikslas parinkti optimalią kelio ruožo rekonstravimo alternatyvą ir pagal ją skelbti konkursą techninio projekto parengimui.
Planuojama, kad kelio rekonstrukcija bus vykdoma dviem etapais – pirmuoju etapu planuojamas žemės paėmimas visuomenės poreikiams (iki 2023 m.), kuris šiuo metu jau vyksta, ir kelio projektavimo darbai (2022–2024 m.). Antrasis etapas bus skirtas rangos darbams (2024–2026 m.).
Kelio rekonstrukcijos darbų kaina priklausys nuo pasirinktos kelio rekonstrukcijos alternatyvos, techninių sprendinių užbaigus techninį projektą ir atlikus viešuosius pirkimus rangos darbams.
2021 m. duomenimis, kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruože nuo 11,6 iki 13,85 km vidutinis metinis paros eismo intensyvumas siekia apie 10 tūkst. automobilių per parą. Tai vienas intensyviausių krašto kelių ruožų Lietuvoje. Šio kelio rekonstrukcija yra vienas iš dabartinės Vyriausybės prioritetinių darbų.