Tuos 41950 tūkst. eur. padauginus iš oficialaus euro ir lito kurso 3,4528 gauname, kad pradinė „Volt“ kaina bus apie 145 tūkst. Lt. Daug tai ar mažai? Manome, kad daug.
Tiesa, ši kaina nustatyta Vokietijos rinkai. Spėjame, kad Lietuvai ji bus net didesnė. Ką gausime už šiuos tūkstančius? Elektra varomą automobilį su benzininiu varikliu, kuris gamins energiją išsikrovus baterijoms. Teoriškai tai tobulas receptas – išsikrovus namuose pakrautiems akumuliatoriams šalikelėje stovėti ir laukti pagalbos nereikės – įsijungs benzininis variklis ir kelionė tęsis tol, kol kuro bake bus benzino.
Bazinėje šio automobilio komplektacijoje bus odinės sėdynės, „Chevrolet“ aštuonerių metų ir 160 tūkst. km garantija.
„Volt“ brolis (ar sesuo) „Opel Ampera“ rinkoje pasirodys pora mėnesiu vėliau. Spėjame, kad jo kaina bus dar šiek tiek didesnė. Ar tik didelė kaina netaps pagrindine problema GM kovojant su konkurentu „Nissan Leaf“?