„CES 2022“ tarptautinėje technologijų parodoje „Chrysler“ trečiadienį pristatė konceptinį elektrinį krosoverį „Airflow“.
Anot gamintojo, „Airflow“ apjungia visas naujausias „Stellantis“ technologijas, įskaitant vairavimą palengvinantį ir jo saugumą padidinantį „intuityvų“ dirbtinį intelektą.
„Chrysler Airflow“ konceptas yra šio prekės ženklo ateities kryptis, sutelkiantis žvilgsnį į dinamišką dizainą ir pažangiausias technologijas. „Stellantis“ pertvarko verslą link vien tik švarių technologijų naudojimo, o „Chrysler“ šiuo požiūriu bus priešakyje“, – pabrėžė gamintojo valdybos pirmininkė Christine Fewell.
Nors šis pristatymas liečia tik „Chrysler“ prekės ženklą, patronuojanti „Stellantis“ anksčiau skelbė planus iki 2025-ųjų investuoti 30 mlrd. eurų į elektrifikavimą bei programinės įrangos vystymą, žadėjo „geriausius visiško elektrifikavimo sprendimus“ visiems 14 prekės ženklų.
„Stellantis“ sukurta 2021-ųjų sausį, susijungus „Peugeot SA“ ir „Fiat Chrysler“.