Kaip „Chrysler“ taip greitai surinkti tokią pinigų sumą? Pasirodo, pagerinę savo rodiklius jie gavo ne vyriausybinių paskolų ir taip atgavo teisę laisvai disponuoti savo akcijomis. Tiesa, amerikiečiams šios paskolos kainuos po 350 mln. JAV dol. kasmet vien palūkanoms mokėti.
Pagal JAV vyriausybės patvirtintą planą „Chrysler“ kompanija susijungė su „Fiat“ ir pažadėjo pradėti gaminti mažesnius, ekonomiškesnius ir ekonomiškai naudingesnius automobilius. Tačiau pagal šį planą dar nei vienas automobilis nepagamintas, o 2010 metais netikėtai net 17 proc. pakilo visų „Chrysler“ pardavimai. Didžiausią šuolį padarė „Dodge Durango“ ir „Jeep Grand Cherokee“, ne patys mažiausi markės modeliai.
Rinkos ekspertai vieningai giria „Chrysler“ ir jų šeimininkų „Fiat“ veiksmus. Pasak jų, „Chrysler“ markės automobiliai atgauna pirkėjų palankumą. Prie to prisideda vykusi reklaminė strategija. Kitas didelis žingsnis – amerikiečiams pasiūlyti mažus automobilius su „Chrysler“ ženkleliu.