Tačiau „Chrysler“ kokybės kontrolės skyriaus vadovas teigia, jog tarpas tarp jų produkcijos bei japonų sumažėjo iki minimalaus – pirkėjai skirtumo tarp „Chrysler“ bei „Toyota“ automobilių kokybės, pasak jo, tiesiog nemato. Arba jiems tai tiesiog nerūpi.
„Chrysler“ kokybės kontrolės viceprezidentas Doug‘as Bettsas teigia, kad kompanijos akyse kokybės etalono poziciją užima „Toyota“. „Tai labai patikimi automobiliai, tačiau tikiu, kad mes prie jų priartėjome taip arti, kad žmonėms neberūpi net ir smulki japonų persvara. „Toyota“ nebėra priežastis vairuotojams atsisakyti mūsų automobilių“, – sakė specialistas.
Negana to, prieš keletą savaičių vykusiame automobilių kokybės tyrime „Chrysler“ grupės automobiliai užėmė 4 iš 21-os pirmąsias vietas. Tuo tarpu sąraše buvo tik vienas „Toyota“ markės modelis. Apklausoje dalyvavo beveik 17,6 tūkst. visiškai naujų automobilių vairuotojų.
2008-aisiais, prieš susijungimą su „Fiat“ ši amerikiečių kompanija galėjo didžiuotis tik vienu automobiliu tarp 19 kokybiškiausių.
Bettso teigimu, kokybės šuolis „Chrysler“ automobiliuose buvo pastebėtas tada, kai kompanija visiškai išsigelbėjo nuo bankroto, 2009-aisiais.