Nors atrodo kaip nuotraukos iš kokio nelaimingo atsitikimo vietos, iš tikrųjų tai, kas vyksta, yra kontroliuojamas degimas. Šalia metro bėgių yra dujų linijos, kurios leidžia kontroliuoti liepsnas. A-2 jungtyje degantys bėgiai dega kone kiekvieną žiemą, tačiau nesklandumų tai nesukelia. Metro traukiniai rieda per šias liepsnas, o šį vaizdą matantys žmonės skuba jį užfiksuoti savo telefonais.
Tos liepsnos – tai ledo kontrolės priemonė. Apledėję bėgiai patys savaimė gali būti problema, tačiau šiuo atveju nuo sustingimo saugomi iešmai. Tai – judantys mechanizmai, leidžiantys traukiniams pervažiuoti iš vienų bėgių į kitus. A-2 mazge, kurį kasdien kerta apie 350 traukinių, yra visa eilė tokių iešmų ir juos būtina apsaugoti nuo sustingimo, kad eismas vyktų sklandžiai ir saugiai.
TAIP PAT SKAITYKITE: Išbandėme ekstremalų stabdymą: automobiliui prireikė tik 40 m, o kur sustojo traukinys? (VIDEO)
Tačiau kodėl tokios priemonės nėra taikomos plačiau? Iešmai dega ir kitur, bet ne taip jau dažnai, nors šaltų žiemų pasitaiko tikrai ne tik Čikagoje.
Iš tikrųjų, taip yra dėl to, kad A-2 mazgo iešmai yra labai seni – jie buvo pagaminti dar ketvirtajame praeito amžiaus dešimtmetyje, dar prieš Antrąjį Pasaulinį karą. Jie vis dar veikia gerai, tačiau juose lengvai kaupiasi ledas. Be to, šiuos iešmus sunku atitirpdyti įprastomis priemonėmis – daug kur naudojamas karštas oras. Taigi, kadangi iešmai seni, naudojami ir seni jų priežiūros metodai.
Tiesa, „Metra“ norėtų pakeisti tuos senus iešmus ne tik dėl jų priežiūros žiemą. Kaskart kam nors sulūžus tenka gaminti detales, nes tų iešmų gamintojo jau seniai nebėra. Be to, jiems sunku pritaikyti šiuolaikinius valdymo mechanizmus. O ir ta liepsnojanti apsauga nuo ledo kasmet reikalauja nemažai priežiūros.