Sraigtasparnio „Citroën RE-2“ prototipas dabar yra „Citroën“ muziejuje Paryžiuje. Visai netoli jo stovi ir „Citroën Type H“ – iš arti galite pasižiūrėti į jo banguotą kėbulą.
Automobilių gamintojai šiaip sau iš niekur nepradeda kurti orlaivių – jie tai daro tik tada, kai mano, kad gali į šią rinką atnešti šį tą naujo (iš karto galime prisiminti HondaJet). Ir aštuntajame praeito amžiaus dešimtmetyje „Citroën“ manė, kad sraigtasparniai galėtų efektyviai išnaudoti šį tą iš automobilių pasaulio – rotorinius variklius.Rotorinis variklis neturi aukštyn-žemyn judančių stūmoklių, todėl veikia labai tolygiai, pasižymi žemomis vibracijomis. Be to, jis gali būti daug kompaktiškesnis už tos pačios galios stūmoklinį agregatą. Automobiliuose rotoriniai varikliai neprigijo, nes jiems reikia daugiau priežiūros, jie godžiai ryja benziną ir geriausią efektyvumą pasiekia tik dirbdami aukštesniais sūkiais.