Tai simbolizuoja naują amžių į kurį įžengė 103 metų senumo automobilių markė.
Atnaujinta išvaizda naujai interpretuoja originalųjį logotipą, kurį pirmą kartą sumodeliavo bendrovės įkūrėjas André Citroënas, įkvėptas savo pirmosios metalo apdirbimo įmonės sėkmės. Ši gamino ševrono formos „eglutės“ tipo pavarų sistemas. Lengvai atpažįstama dviejų ševronų nuoroda išliko „Citroën“ tapatybės šerdyje nuo pat tų laikų.
Naujoji emblema rodo prekių ženklo evoliuciją. Rugsėjo pabaigoje ji debiutuos ant svarbaus gamintojui koncepcinio „Citroën“ šeimos automobilio. Nuo 2023 m. vidurio naujojo logotipo versijos palaipsniui nuguls ant ateities produkcijos ir daugybės kitų koncepcinių modelių, kurie bus pristatyti nuo 2023-ųjų vidurio.
Patobulintas vertikalus ovalas atspindės naują dizaino kalbos kryptį: vizualiai ryškus ženklelis taps iš karto atpažįstamu visų „Citroën“ modelių firminiu elementu. Atnaujintą logotipą papildys ir nauja įmonės prekių ženklo identiteto programa bei naujas šūkis: „Niekas taip mūsų neveža kaip „Citroën“ (angl. Nothing Moves Us Like Citroën).
Nauja, bet atpažįstama
Pagrindinė naujojo prekių ženklo tapatybės dalis yra visame pasaulyje žinomo „Citroën“ dviejų ševronų simbolio raida – dešimtasis reikšmingas bendrovės logotipo atnaujinimas nuo įmonės įkūrimo 1919 m. Kontrastuojančiame vertikaliame ovale įrėmintos detalės tapo ryškesnės ir platesnės.
Kartu su naujuoju logotipu įgyvendinama nauja, išsami įmonės tapatybės programa. Pagrindinis jos tikslas – įkūnyti elementus, įkvėptus intymesnių ne automobiliams skirtų prekių ženklų, įskaitant kosmetiką ir drabužius. Siekiama rasti šiltesnę prekių ženklo išraišką, kad ji būtų maloni akiai skirtingoje aplinkoje.
Pavyzdžiui, naujoji tapatybė buvo apgalvotai kuriama naudojant gryną ir supaprastintą vartotojo sąsają su automobiliu. Ypatingas dėmesys skirtas dizainui, siekiant užtikrinti, kad skaitmeninė aplinka patenkintų naujų klientų lūkesčius dėl ergonomikos bei estetikos ir atitiktų griežtus internetinės prekybos poreikius ir reikalavimus.
Be to, kuriama nauja animacinė grafinė kalba, padėsianti naują identitetą integruoti visuose skaitmeniniuose kontaktiniuose taškuose: tiek transporto priemonės viduje per naudojamus ekranus, tiek išorėje, programėlėje „My Citroën“. Ji leis suteikti vartotojams tobulesnę „Citroën“ naudojimo patirtį.
Naujasis identitetas apims ne tik skaitmeninę aplinką, bet ir naujo logotipo naudojimą ant automobilių, jų viduje ir visoje veiklos grandinėje: nuo aksesuarų ir firminių blankų iki pardavimo atstovybių ir įmonės pastatų ženklinimo. Naujieji fiziniai logotipai bus lengvesni, todėl taupys energiją, taip pat neturės chromo, todėl juos bus paprasčiau perdirbti.
„La Maison Citroën“ mažmeninės prekybos atstovybių salono koncepcija bus tobulinama ir toliau, nes per pastaruosius kelerius metus ji pelnė didelį pirkėjų palankumą.
Kartu su logotipu pristatoma ir supaprastinta spalvų paletė bei naujos raidės, sukurtos iš dabartinių „Citroën“ patentuotų šriftų. Pavyzdžiui, ikoniškiems automobiliams dažyti, įskaitant 2CV ir DS modelius, naudota raminanti „Monte Carlo Blue“ melsva spalva artimiausiu metu bus vėl prikelta. Be to, šiuo metu naudojamą raudoną atspalvį pakeis energingesnis ir labiau išsiskiriantis infraraudonųjų spindulių tonas, kuris suteiks harmonijos ir dinaminio kontrasto visuose naudojimo pavidaluose.
Visi šie pokyčiai pabrėžia artėjančią revoliuciją prekių ženklo atstovų požiūryje į būsimus prieinamus mobilumo sprendimus ir įsipareigojimą sukurti savo vartotojams įtampos nekeliančias aptarnavimo paslaugas. Pirmieji fiziniai to įrodymai bus pateikti reikšmingoje koncepcinėje šeimoms skirtoje transporto priemonėje, kurią „Citroën“ pristatys rugsėjo pabaigoje.