Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„CityBee“ parke – vaikų svajones vaizduojančiais piešiniais išmarginti automobiliai

Birželio 1 d. minint Tarptautinę vaikų gynimo dieną, automobilių dalijimosi teikėjos „CityBee“ parke pasirodė vaikų piešiniais išmargintų ir specialiais QR kodais pažymėtų automobilių. Pasak bendrovės, tai yra dalis bendrai su Rimanto Kaukėno paramos grupe vykdomo projekto, skirto padėti sunkiai sergantiems vaikams.
Vaikų piešiniai ant „CityBee“ automobilių
Vaikų piešiniai ant „CityBee“ automobilių / „CityBee“ nuotr.

„CityBee“ teigimu, ant automobilių esantys piešiniai vaizduoja įvairiausias vaikų, su kuriais dirba Rimanto Kaukėno fondas, svajones – pradedant dviračiu ir baigiant kelione į Ameriką. Šalia vaikų piešinių, ant automobilio šono, taip pat yra ir QR kodai, suteikiantys galimybę žmonėms nesudėtingai skirti piniginę auką tiesiogiai Rimanto Kaukėno paramos grupei. Ši rūpinsis, kad surinktos lėšos būtų panaudotos tinkamai, ir padės įgyvendinti mažųjų kovotojų svajones.

„Didžiuojamės galėdami padėti įgyvendinti šį išskirtinį projektą ir skleisti žinią apie didžiulį darbą atliekantį Rimanto Kaukėno fondą. „CityBee“ automobiliai yra tarsi važinėjantys reklaminiai stendai, kurie nuolat keičia buvimo vietą. Statistika rodo, kad per dieną vienu „CityBee“ automobiliu atliekamos 4 ar 5 kelionės. Neretai jais keliaujama ir po Lietuvą, į kitus miestus. Tai reiškia, kad mūsų automobilius pamato daugybė žmonių. Kodėl gi jiems neparodžius informacijos, kuri leistų atlikti gerą darbą“, – apie projektą kalbėjo „CityBee“ vadovas Kristijonas Kaikaris.

Pasak jo, neįprastai atrodantys, specialiai dekoruoti „CityBee“ automobiliai dažniausiai būna ir vieni labiausiai naudojamų, todėl tikimasi, kad tokia savybė pasitarnaus ir šįkart, renkant kiek įmanoma daugiau lėšų Rimanto Kaukėno fondo veiklai.

Savo ruožtu Rimanto Kaukėno paramos grupės atstovai teigia, kad šį projektą jau dabar galima laikyti pavykusiu, mat tie vaikai, kurių piešinių motyvais buvo papuošti „CityBee“ automobiliai, patyrė didžiulį teigiamų emocijų pliūpsnį.

„Žinojimas, kad jų piešiniai yra perkelti ant realių automobilių, vaikams – išskirtinis įvykis, kuris įsimins ilgam. Be to, tie vaikai jaučia ir pasididžiavimą, nes prisideda prie projekto, kuriuo siekiama padėti panašaus likimo jauniems žmonėms“, – tikino fondo įkūrėjas Rimantas Kaukėnas.

Jis taip pat pabrėžė, jog fondo komanda yra nepaprastai laiminga, kad jų prieš devynerius metus kilęs noras būti tarpininkais tarp geradarių ir tų, kuriems reikia pagalbos, realizavosi ir kasmet atsiranda vis daugiau žmonių ir įmonių su gražiomis idėjomis dėl kilnaus tikslo.

„Kai į mus kreipėsi „CityBee“ komanda su šio projekto idėja, nedvejodami sutikome jos imtis ir paversti vaikų svajones „važinėjančiomis žinutėmis“. Labai smagu, kad nemažai vaikų įsitraukė, siuntė mums savo piešinius, kurie šiandien išriedėjo į Vilniaus gatves. Ačiū „CityBee“ komandai už gražią projekto idėją ir iš anksto dėkojame visiems, kurie prisijungs, kad važinėjančios vaikų svajonės taptų realybe“, – sakė R. Kaukėnas.

Iš viso „CityBee“ parke atsiras 10 skirtingais vaikų piešiniais dekoruotų automobilių. Planuojama, kad taip papuošti „CityBee“ automobiliai Lietuvos keliais riedės visą vasarą ir taip padės ne tik rinkti pinigines aukas, bet ir skleisti žinią apie kilnią misiją vykdančią Rimanto Kaukėno paramos grupę.

Kad išskirtinai atrodančius „CityBee“ automobilius klientai galėtų rasti lengviau, jie buvo specialiai pažymėti ir bendrovės programėlėje.

Rimanto Kaukėno paramos grupė yra labdaros ir paramos fondas, veikiantis visoje Lietuvoje nuo 2012 m. Fondo tikslas – palengvinti gyvybiškai pavojingomis ligomis sergančių vaikų ir jų šeimų naštą. Padėti jiems išgyventi sunkios diagnozės traumą, ilgą gijimo kelionę ir pripildyti vaikų gyvenimą šviesos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?