„CityBee“ perka 1 000 naujų „Toyota“ ir „Volkswagen“ modelių

Praeitų metų pabaigoje „CityBee“ paskelbtas didžiausias veiklos istorijoje 1 000 automobilių įsigijimo konkursas jau turi nugalėtojus. Jais tapo Vilniuje įsikūrusi įmonė „Tokvila“ ir Latvijoje registruota „Moller Baltic Import“.
„Citybee“
„Citybee“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Išanalizavus 14-kos konkurse dalyvavusių įmonių pasiūlymus ir įvertinus jų pristatytus automobilius, buvo nuspręsta, kad „CityBee“ automobilių parką papildys keturi dviejų markių automobilių modeliai: „Volkswagen Golf“, „Volkswagen Polo“, „Toyota Yaris“ ir „Toyota Auris“.

„CityBee“ vadovas Lukas Yla sako, kad laimėtojai buvo atrinkti remiantis ne tik ekonomiškai naudingiausio varianto kriterijais, ar bandymuose surinktais ekspertų atsiliepimais. Buvo atsižvelgta ir į tai, kokiems automobiliams bendrovės klientai teikdavo pirmenybę iki šiol.

„CityBee“ automobilių parko išplėtimas yra ilgalaikės strategijos dalis, kurioje svarbią vietą užima ekologija, tad didelė naujųjų automobilių dalis bus hibridiniai.

Visi „CityBee“ pasieksiantys naujieji automobiliai turės vairavimo mieste patogumą užtikrinančias automatines pavarų dėžes. Juose taip pat bus sumontuota tokia komforto įranga kaip šildomos sėdynės, „Bluetooth“ ir USB jungtys bei jutikliniai ekranai. „Auris“ ir „Golf“ modeliai bus papildomai aprūpinti odiniais vairais ir galiniais bei priekiniais automobilio statymo davikliais.

Konkurse nugalėjusiais naujaisiais automobilių modeliais įmonės bendruomenė galės pradėti naudotis jau šiais metais. Planuojama, kad 2018 m. „CityBee“ automobilių parkas bus išplėstas iki 750 transporto priemonių, o 2019 m. pabaigoje ūgtelės iki 1 000 automobilių.

Šiuo metu „CityBee“ paslaugomis galima naudotis šešiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Neringoje, Palangoje ir Gargžduose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis