Ji puikavosi daugiau nei 1000 žurnalų viršeliuose ir buvo pavadinta viena gražiausių moterų pasaulyje. Jos sugebėjimas pavergti auditoriją, leido jai sėkmingai siekti karjeros, kuri truko net 25 metus. Ji yra UNICEF ambasadorė ir tikra pasaulinio ryškumo žvaigždė – ji yra Claudia Schiffer.
Iš Reinlando kilusi C.Schiffer neseniai tapo Vokietijos įmonės „Opel“ veidu Europoje. Supermodelis atlieka svarbiausią vaidmenį naujoje kampanijoje „tai – vokiška“, kuri jau gruodžio mėnesį pasirodys televizijos eteryje visoje Europoje, išskyrus Vokietiją ir Jungtinę Karalystę.
Trumpomis, gražiomis ir labai emocionaliomis istorijomis C.Schiffer žavingai pateikia „Opel“ koncepciją „pagaminta Vokietijoje“. Televizijos reklamoms daug peno teikia „Opel“ modelių unikalumas, prisotintas Vokietijos inžinerijos meno stebuklais – „Meriva“ modelyje sumontuotas išmaniosios durys, o „Mokka“ modelyje įdiegta ištobulinta visų varančiųjų ratų technologija. Kiekvieno reklaminio filmuko pabaigoje C.Schiffer kerinčiai pabrėžia – „tai – vokiška“.
„C.Schiffer yra pasaulinio lygio žvaigždė iš Vokietijos, kuri visiškai susitapatina su šiuo prekės ženklu“, – teigia entuziazmu trykštanti „Opel“ rinkodaros vadovė Tina Müller.
Be to, pati C.Schiffer su dideliu entuziazmu kalba apie pirmas darbo dienas einant „Opel“ prekės ženklo ambasadorės pareigas.
„Pirmą reklaminį filmuką nufilmavome gruodžio viduryje Barselonoje. Naujieji „Opel“ modeliai žavi savo inovacijomis, praktiškumu bei vokiška kokybe”,- įspūdžiais dalijose supermodelis.