Kokias subsidijas jis turi omenyje, nėra visiškai aišku, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.
Pagal galiojančius Jungtinių Valstijų įstatymus elektromobilių pirkėjai šalyje turi teisę į federalinę mokesčių lengvatą, kurios suma sudaro iki 7,5 tūkst. JAV dolerių. Mokesčių lengvata galioja ne daugiau kaip 200 tūkst. tam tikrų vieno automobilių gamintojo elektromobilių ir „General Motors“ jau yra priartėjusi prie šio pardavimų rodiklio.
Kiek anksčiau šią savaitę „General Motors“ paskelbė, jog pagal savo plėtros strategiją, kuri bus labiau orientuota į elektromobilių ir autonominių automobilių kūrimą, uždarys keturias gamyklas Jungtinėse Valstijose ir vieną gamyklą Kanadoje ir regione atleis apie 10 tūkst. darbuotojų.
„Labai nusivylęs „General Motors“ ir bendrovės generalinės direktorės Mary Barra (Merės Baros) sprendimu uždaryti gamyklas Ohajuje, Mičigane ir Merilende. Tuo tarpu Meksikoje ir Kinijoje nieks neuždaroma. JAV vyriausybė išgelbėjo „General Motors“ ir štai koks yra bendrovės dėkingumas“, – antradienio vakare parašė D.Trumpas socialiniame tinkle „Twitter“.
„General Motors“ deda daug vilčių į Kiniją, kur (ir Meksikoje) pastatė gamyklų – nemanykite, jog tai pasiteisins“, – pažymėjo JAV prezidentas.
Tuo tarpu „General Motors“ savo pranešime, kurį paskelbė reaguodama į D.Trumpo žodžius, pažymėjo, kad „bendrovė yra įsipareigojusi Jungtinėse Valstijose išsaugoti didelės apimties gamybos operacijas“, o jos restruktūrizavimo planas palaikys ilgalaikį augimą.
Automobilių gamintoja taip pat rengiasi daugeliui darbuotojų, kurie bus atleisti, pasiūlyti naujų galimybių įsidarbinti sunkvežimių ir visureigių, taip pat elektromobilių ir autonominių automobilių gamybos padaliniuose.
„General Motors“ prognozėmis, dėl gamyklų uždarymo ir darbuotojų atleidimo jai teks atlikti vienkartinius nurašymus, kurių suma sudarys iki 3,8 mlrd. JAV dolerių. Tačiau jau iki 2020 metų laisvi bendrovės pinigų srautai turėtų padidėti 6 mlrd. JAV dolerių.