Šiandien šio prekės ženklo automobiliai parduodami jau 43 pasaulio šalyse. Tikimasi, kad neseniai atnaujinta produktų linija leis ir toliau žengti savo sėkmės keliu.
Rekordiniai pardavimai Europoje
2013 m. „Dacia“ rinkos dalis augo gerokai sparčiau nei kitų automobilių gamintojų. Pakilusi laipteliu aukštyn, šiandien „Dacia“ užima 16-ąją vietą Europoje ir 5-ąją vietą Prancūzijoje.
„Dacia“ pardavimai Europoje pasiekė rekordinį lygį, o naujų automobilių įregistruota 26 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
Sparčiu augimu „Dacia“ išsiskyrė ir daugelyje kitų rinkų, ypač Prancūzijoje (+11,0 proc.), Ispanijoje (+80,9 proc.), Portugalijoje (+74,0 proc.) ir Nyderlanduose (+49,0 proc.).
Prancūzijoje „Dacia“ pakilo per vieną vietą ir tapo penktuoju pagal populiarumą prekės ženklu lengvųjų automobilių rinkoje.
Net keturi „Dacia“ modeliai patenka į perkamiausių fiziniams asmenims parduodamų automobilių trejetuką:
- „Duster“ – visureigių lyderis C segmente;
- „Sandero“ užima trečiąją vietą tarp B segmento hečbekų;
- „Lodgy“ – antras kompaktinių MPV segmente;
- „Dokker“ – antroji pagal populiarumą laisvalaikio transporto priemonė.
Įspūdingu augimu „Dacia“ išsiskyrė Ispanijoje, kur naujų automobilių buvo įregistruota net 80,9 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Ši sėkmė 2013 m. leido „Dacia“ patekti į perkamiausių prekės ženklų dešimtuką, o „Sandero“ tapo perkamiausia fiziniams asmenims parduodama transporto priemone.
Jungtinėje Karalystėje prekės ženklas debiutavo sausio mėnesį. Šiandien šioje šalyje jau įregistruoti 17 146 nauji automobiliai, o „Dacia“ rinkos dalis siekia 0,7 proc. „Autocar Magazine“ teigimu, „Dacia“ pirmaisiais metais pasiekė patį geriausią rezultatą, kokį kada nors Jungtinėje Karalystėje yra pasiekęs naujas prekės ženklas.
„Dacia“ – rinkos lyderis trijose Viduržemio jūros regiono šalyse
Viduržemio jūros regiono šalyse „Dacia“ pažanga irgi akivaizdi. Turkijoje, Maroke ir Rumunijoje prekės ženklas pasižymi itin sparčiu augimu, o Bulgarijoje „Dacia“ jau tapo populiariausiu prekės ženklu.
Turkijoje „Dacia“ aplenkė gerai žinomus prekės ženklus ir dabar rinkoje užima 8-ąją vietą. Šiuo metu „Dacia“ turi 4,3 proc. rinkos, kuriuos užtikrino galingas „Lodgy“ (segmento lyderio) ir „Dokker“ proveržis.
Sausio mėn. Turkijos automobilių prekybos atstovų asociacija „Dacia“ pripažino sparčiausiai augančiu lengvųjų komercinių automobilių prekės ženklu.
Palyginti su 2012 m. Viduržemio jūros regiono šalyse pardavimai išaugo 7,4 proc., o vien tik gruodžio mėn. – net 17 proc.
„Dacia“ spartos nesulėtino net ir perkamiausio prekės ženklo titulas Rumunijoje ir Maroke
Palyginti su 2012 m., „Dacia“ rinkos dalis 2013 m. išaugo 5,4 procentinio punkto, nepaisant to, kad šių šalių rinka susitraukė 7 proc.
31,7 proc. Rumunijos rinkos šiuo metu ženklui „Dacia“ užtikrina tvirtas lyderio šioje šalyje pozicijas.
Maroke „Dacia“ rinkos dalis padidėjo 4,4 procentinio punkto ir dabar siekia 25,2 proc. Savo sėkme toliau didžiuojasi nuo pat 2006 m. perkamiausiu automobiliu tapęs „Logan“. Modeliai „Dokker“ ir „Duster“ atitinkamai užima trečiąją ir ketvirtąją vietą Maroko perkamiausių automobilių sąraše.
Juokaujama, kad Maroke populiariausias automobilių segmentas yra ne hečbekai, universalai ar vienatūriai. Perkamiausias „segmentas“ – „Dacia“.
Bulgarijoje „Dacia“ jau lenkia anksčiau nuolat pirmavusius gamintojus: jos rinkos dalis siekia 10,9 proc.
Modeliai „Sandero“ ir „Duster“ perkamiausių lengvųjų automobilių sąraše užima atitinkamai antrą ir ketvirtą vietą, o LKA segmente tvirtai pirmauja „Dokker“.
2013 m. gruodžio mėn. Bulgarijos „Press Auto Club“ „Dokker“ furgoną pripažino metų furgonu. Rinkdama geriausią, daugiau nei 50 žurnalistų vertinimo komisija atsižvelgė į automobilių dizainą, naudojamus variklius, funkcionalumą, vairavimo saugumą, kainą ir eksploatavimo išlaidas.