Naujajam „Logan MCV Outdoor“ būdingos svarbiausios „Logan MCV“ ypatybės: erdvus salonas su penkiomis sėdynėmis ir talpi 573 litrų tūrio bagažinė.
Pravažumą užtikrina iki 174 mm pakelta jo prošvaisa, kuri dabar yra 50 mm aukštesnė nei automobilio „Logan MCV“.
Naujojo „Logan MCV Outdoor“ priekyje – dviejų spalvų buferis bei chromo spalva nudažyta buferių apsauga ir rūko žibintai. Šiame modelyje įrengti ir naujieji „Dacia“ žibintai, kurie pirmą kartą buvo parodyti pernai vykusioje Paryžiaus automobilių parodoje. Priekiniuose žibintuose, kurių forma primena keturis į piramidę sudėtus stačiakampius, dabar įtaisyti ir LED dienos žibintai (DRL).
Panašiai, kaip ir kituose „Outdoor“ linijos modeliuose, naujojo „Logan MCV Outdoor“ grotelės dera prie juodų, dviejų spalvų buferio elementų, o chromuoti stačiakampiai, kurie užbaigia jo išskirtinį stilių, suteikia jam panašumo į „Duster“.
Gale – juoda spalva paryškinti užpakaliniai žibintai. Naujojo „Logan MCV Outdoor“ dviejų spalvų buferis ir glotnios chromo spalvos buferių apsauga yra būtent tos savybės, kurios signalizuoja, jog tai – „Dacia Outdoor“ modelis.
Iš pradžių naujasis „Logan MCV Outdoor“ rinkai bus pateikiamas „Dacia“ prekės ženklo kultinės „Grey Iceland“ spalvos. Taip pat bus galima pasirinkti dar dvi spalvas, „Azurite Blue“ ir „Vision Brown“, derinamas su naujais 16 colių „Bayadere Dark Metal“ spalvos „Flexwheel“ ratais.
Daugiau įrangos
Naujajame „Logan MCV Outdoor“ gausu naujos įrangos, kuri pagrindiniuose „Dacia“ asortimento automobiliuose buvo pradėta montuoti 2016 m. pabaigoje. Tai ir atbulinio automobilio statymo jutikliai, ir „Hill Start Assist“ funkcija, padedanti nenuriedėti įkalnėje (ji dabar yra standartinė įranga), bei į pasirenkamosios įrangos paketą įeinanti atbulinės eigos kamera.
Be daugelio daiktams pasidėti skirtų vietų, kurios išdėstytos po visą saloną, gale sėdintys keleiviai gali džiaugtis viršutiniu apšvietimu ir 12 V maitinimo šaltiniu, kuris suteikia galimybę prijungti ir įkrauti nešiojamus prietaisus.
Įsigyjant naująjį „Logan MCV Outdoor“, bus galima rinktis iš dviejų variklio ir transmisijos komplektacijų:
Benzininis variklis TCe 90 su „Stop & Start“ (S&S) funkcija, kuris poruojamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže (bendros degalų sąnaudos 5,1 l/100 km, o CO2 emisija – 115 g/km).
Dyzelinis variklis DCi 90 S&S, poruojamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže (bendros degalų sąnaudos 3,9 l/100 km, o CO2 emisija – 100 g/km).