„Dacia“ gerina pardavimų rekordus

44 rinkose, kuriose pardavinėjamos „Dacia“ transporto priemonės, 2016 m. parduota 584 219 šio prekės ženklo automobilių, arba šešiais procentais daugiau nei 2015 m. Tokia teigiama tendencija matyti visuose „Dacia“ veiklos regionuose. Be to, ne mažiau kaip 28 šalyse buvo užimta nauja rinkos dalis arba pasiektas naujas pardavimo apimčių rekordas.
„Dacia Sandero Stepway“
„Dacia Sandero Stepway“ / Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr.
Temos: 1 „Dacia“

Šio prekės ženklo lengvųjų automobilių ir LKA rinkos dalis Europoje padidėjo 0,1 procentinio punkto ir dabar siekia 2,4 procento; atitinkamai Eurazijoje padidėjo 0,2 procentinio punkto ir 7,9 procento bei 1,1 procentinio punkto Magribo regione, kur dabar užima 19,4 proc. rinkos.

Europoje iš viso parduota 415 010 „Dacia“ prekės ženklo transporto priemonių. Tai yra naujas rekordinis skaičius ir tuo pačiu 10,8 proc. daugiau nei 2015 m. Pagal B segmento automobilių pardavimus fiziniams asmenims „Sandero“ buvo ketvirtoje vietoje, o C segmente pagal pardavimus fiziniams asmenims „Duster“ puikavosi antroje vietoje ir tuo pačiu buvo perkamiausias to paties segmento SUV.

Prancūzijoje „Dacia“ paskelbė apie 12,1 procento išaugusius pardavimus. Parduota 112 111 transporto priemonių ir pasiektas naujas rekordas – 110 529 lengvieji automobiliai parduoti fiziniams asmenims. „Sandero“, kurio pardavimai pakilo 24,2 procento, Prancūzijoje tapo antruoju perkamiausiu fizinių asmenų automobiliu, o „Dacia“ prekės ženklo automobiliai apskritai – ketvirtu perkamiausiu fizinių asmenų automobilių prekės ženklu.

Kitose Europos rinkose „Dacia“ pardavimai išaugo 10,4 procento. Iš viso parduoti 302 899 automobiliai. Italijoje parduotas rekordinis skaičius – 52 272 automobiliai, arba 11,6 proc. daugiau nei 2015 m. Panašiai sėkmė prekės ženklą lydėjo ir Jungtinėje Karalystėje: stabilioje, į verslo klientus orientuotoje rinkoje parduoti 26 562 automobiliai (arba 1,1 proc. daugiau). Naujas rekordas pasiektas ir Lenkijos rinkoje: pardavimai išaugo įspūdingais 29,3 proc., o parduoti 19 275 automobiliai.

Puikiai augę šio prekės ženklo automobilių pardavimai Šveicarijoje leido 0,7 procentinio punkto padidinti rinkos dalį, kuri dabar siekia 2,2 procento. Tuo pačiu šioje šalyje pasiekti ir geriausi „Dacia“ rezultatai nuo metų pradžios: pardavus 7824 automobilius, pardavimų apimtys išaugo 39,9 proc.

Eurazijos rinkose, į kurias „Dacia“ jau yra įžengusi, rinkos dalį pavyko padidinti 0,2 procentinio punkto. Dabar rinkos dalis šiame regione yra 7,9 proc. Pardavimai išaugo 5,8 procento, iš viso parduotos 90 926 transporto priemonės. Prekės ženklas tebėra rinkos lyderis Rumunijoje ir Bulgarijoje. 2016 m. Rumunijoje „Dacia“ pardavė 38 861 transporto priemonę ir dabar užima 29,6 procentus visos rinkos. O Turkijoje pavyko pasiekti tiek naują transporto priemonių pardavimų rekordą (paduota 47 529 vienetai arba 6,3 proc. augimas), tiek ir padidinti rinkos dalį (padidinus 0,2 procentinio punkto, dabar užima 4,8 procento).

Magribo šalyse „Dacia“ turi 19,4 proc. rinkos, kur 2016 m. parduoti 66 165 vienetai, arba 1,1 procento daugiau nei 2015 m. Ypač geri prekės ženklo rezultatai Izraelyje, kur pirmasis „Dacia“ prekybos salonas duris atvėrė tik prieš dvejus metus ir kur 2016 m. parduoti 4246 vienetai, arba 65 proc. daugiau ir užsitikrinta 1,5 proc. dydžio rinkos dalis. „Dacia“ neužleidžia lyderio pozicijų pardavimų prasme Maroke, kur turi 26,6 proc. rinkos, o 2016 m. pardavė 43 408 automobilius, arba 16,1 proc. daugiau nei 2015 m..

Per paskutiniuosius 12 metų „Dacia“ pardavė daugiau kaip keturis milijonus transporto priemonių. Aiški politika gaminti patrauklius modelius, kuriuose sumontuota įranga iš tiesų yra puikus kainos ir kokybės santykio pavyzdys, užtikrino, kad šiandien „Dacia“ prekės ženklas būtų pagrindinis automobilių pramonės rinkos žaidėjas.

„Dacia“ modeliai gaminami keturiose skirtingose gamyklose, kurios veikia dviejuose žemynuose. Tai gamyklos Pitesti mieste (Rumunija), Tanžjere ir Kasablankoje (Marokas) bei Orane (Alžyras).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis