Serviso darbuotojai įvertino visus galimus transformacijos būdus ir nusprendė, kad paprasčiausia ir pigiausia bus „Dacia Logan“ sedanui pritaikyti „Hyundai Coupe“ stogą bei dureles. Rumunai sumontavo ir sportines sėdynes, žemesnę pakabą bei garsesnę išmetimo sistemą.
Gamintojo nuotr./„Dacia Logan“ kupė |
Kupė automobilis neturi jokių durų rankenėlių – mechanikai nusprendė, kad duris bei bagažinę bus paprasčiau atidarinėti pulteliu. Vienu metu tokia modifikacija keldavo automobilių mėgėjų susižavėjimą ir Lietuvoje, tačiau po kelių „Greiti ir įsiutę“ filmo dalių išėjo iš mados – mašinos su minėtu „privalumu“ tapo tik pajuokos objektais.
Po „Dacia Logan Coupe“ variklio gaubtu rumunai paliko standartinis 1,4 litro benzininis variklis, generuojantis 75 AG. „AutoK9“ atstovai tikina, kad projektas jiems kainavo 10 tūkst. eurų (apie 34,5 tūkst. Lt) bei mėnesį darbo.