„Nenoriu, kad „Dacia“ gamintu daugybę skirtingų modelių“, – atskleidė jis. Carlosas pažymėjo, kad „Dacia“ tikslas yra uždirbti daugiau pinigų, o ne gaminti kuo daugiau skirtingų automobilių.
Taigi, mažiausias šios markės modelis išliks „Sandero“ – „Dacia“ neplanuoja jokios alternatyvos MINI ar net „Smart“ automobiliams.
Ne visi supras, kaip galima uždirbti daugiau pinigų, gaminant mažiau skirtingų automobilių, tačiau kompanijos vadovas atskleidė, jog plati modelių gama drastiškai padidintų rinkodaros skyriaus išlaidas.
Nereikia pamiršti ir fakto, kad nuo pat ekonominės krizės Europoje pradžios vairuotojų susidomėjimas mažais miesto automobiliais tik augo. Galbūt „Dacia“ planuose vis dar yra tokios mašinos vizija.
Tokią teoriją kiek sustiprina ir visai neseniai išplatintas „Auto Bild“ pranešimas, kuriame buvo teigiama, kad „Dacia“ gamins maždaug 5 tūkst. eurų kainuojantį penkiadurį kompaktišką automobilį, tam naudodami „Renault Twingo“ platformą. Vokiečių teigimu, tokia mašina turėtų debiutuoti 2015-aisiais.