Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Dacia“: Sėkmės istorija tęsiasi

Vos per septynerius metus „Renault“ grupės prekės ženklas „Dacia“ sukūrė unikalią pasaulinės sėkmės istoriją. Siekdamas už patrauklią kainą patenkinti visus pagrindinius klientų poreikius, „Dacia“ suformavo naują požiūrį į automobilius. O dėl savo filosofijos principų šis prekės ženklas iškilo kaip vienas pagrindinių dabartinės rinkos dalyvių.
Dacia
Dacia

Nuolat augantys pardavimai

2010 metais (keleivinių automobilių rinka):

  • Visame pasaulyje „Dacia“ pardavė 348 279 automobilius (lyginant su 2009 m., pardavimai išaugo 11,8 proc.).
  • Europoje užregistravus 246 920 automobilių (15 proc. daugiau nei 2009 m.), „Dacia“ pasiekė 1,6 proc. rinkos dalį.

Prancūzijoje „Dacia“ tapo šeštą vietą pagal pardavimus užimančiu prekės ženklu. Pardavus 110 075 automobilius (65,6 proc. augimas lyginant su 2009 m.), užimama rinkos dalis sudarė 4,1 proc. Didelę klientų dalį sudarė keleivinių automobilių pirkėjai, taigi „Dacia“ tapo ketvirtu prekės ženklu šalyje pagal keleivinių automobilių pardavimus.

Tebesitęsiančią „Dacia“ sėkmę galima paaiškinti plačiu siūlomų gaminių asortimentu, įskaitant:

  • „Dacia Sandero“ modelį: 2010 metais buvo parduota 155 000 tokių automobilių (25 proc. jų sudarė „Stepway“ modelio variantas);
  • „Dacia Duster“ modelį: nuo jo pristatymo prieš metus, gauta daugiau nei 100 000 užsakymų šiam modeliui įsigyti.

Iki 2013 m. planuojama atnaujinti „Sandero“, „Logan“ ir „Logan MCV“ modelius. Siūlomų automobilių asortimentas bus plečiamas ir toliau: 2012 m. ketinama pristatyti naują šeimyninio automobilio modelį ir naują nedidelį furgoną.

Sparti „Dacia Duster“ karjeros pradžia

„Dacia“ pristatytas visureigis „Duster“ sparčiai išpopuliarėjo visose šalyse, kurių rinkoms jis buvo pasiūlytas. Iš viso 2010 m. visame pasaulyje parduoti 67 000 „Dacia Duster“ automobilių.

„Dacia Duster“ buvo gausiai apdovanotas įvairiais titulais. Tarp jų – „Autobest 2011“ prizas, Prancūzijos „Trophée de l’Argus“ apdovanojimas, Rumunijos „Metų automobilio“ titulas ir „Residual Value Champion“ („Išliekamosios vertės čempiono“) apdovanojimas Vokietijoje.

Ryškų pėdsaką modelis paliko ir automobilių sporto pasaulyje. Alaino Prosto vairuojama lenktynėms skirta „Dacia Duster“ versija užėmė antrąją vietą 2010/2011 m. „Trophée Andros“ lenktynėse ledu.

Besitęsiantys sėkmingi pardavimai

Magrebo regiono šalyse „Dacia“ keleivinių automobilių pardavimai padidėjo 5,2 proc.: nepaisant 2,6 proc. rinkos nuosmukio, iš viso parduota 37 289 šio modelio automobiliai. Prekės ženklo rinkos dalis Alžyre padidėjo vienu procentiniu punktu ir pasiekė 8,2 proc. Maroke, kur šis modelis tapo populiariausiu automobiliu šalyje, rinkos dalis padidėjo vienu procentiniu punktu iki 17,5 proc.

Europoje „Dacia“ keleivinių automobilių ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimai išaugo 15,2 proc., iš viso parduota 246 920 automobilių, o tai leido užimti 1,6 proc. rinkos. 2010 m. pabaigoje pagrindinės „Dacia“ modelio rinkos Europoje buvo: Prancūzija (110 075 parduoti automobiliai), Vokietija (40 327), Italija (21 941), Ispanija (21 753) ir Belgija, kur prekinio ženklo užimama rinkos dalis padidėjo 0,9 proc. punkto pardavus 11 403 automobilius.

Rumunijoje „Dacia“ modelis, turėdamas 31,7 proc. rinkos dalį (trimis procentiniais punktais daugiau nei praėjusiais metais), išlieka geriausiai perkamu automobilių prekės ženklu. 
Greita „Dacia Duster“ modelio karjeros pradžia

Šeštasis „Dacia“ asortimento modelis – visureigis „Duster“ – nuo pat pasirodymo 2010 m. balandį susilaukė nepaprastos sėkmės visose šalyse, kurių rinkoms buvo pasiūlytas.

Pirkėjams siūlomos dvi „Dacia Duster“ automobilio transmisijos versijos: 4x4 (keturių varomųjų ratų) ir 4x2 (dviejų varomųjų ratų). Šis modelis išsiskiria neprilygstama automobilio salono erdve (vertinant kainos ir kokybės santykį) bei išskirtinėmis važiavimo bekele savybėmis. Dyzelinių modelio variantų CO2 emisija yra ypač maža.

„Dacia Duster“ yra ir praktiškas, ir pramogoms tinkamas automobilis. Jau netrukus po išleidimo šis modelis užkariavo reikšmingą rinkos dalį:

  • Priimta 100 000 šio automobilio užsakymų (iki 2010 m. pabaigos);
  • Visame pasaulyje užregistruoti daugiau nei 67 000 „Dacia Duster“ automobilių;
  • Europoje „Dacia Duster“ pardavimų skaičius pasiekė 56 249 vienetus;
  • Prancūzijoje parduoti 19 689 „Dacia“ visureigiai.
  • Europoje automobilio pristatymo terminas buvo sutrumpintas iki mažiau nei trijų mėnesių.

„Dacia Duster“ sėkmė pripažinta įvairiais automobilių pramonės apdovanojimais:

  • „Autobest 2011“ apdovanojimu už geriausią 2010 m. automobilį Rytų Europos rinkoje.
  • Prancūzijos „Trophée de l’Argus“ apdovanojimu (šeimos automobilio kategorijoje). Šis apdovanojimas skiriamas įvertinus automobilius pagal jų kainą, eksploatacijos išlaidas vienam kilometrui, išliekamąją vertę, kuro sąnaudas ir patogumą vairuotojui.
  • „2011 Residual Value Champion“ („Išliekamosios vertės 2011 m. čempiono“) (SUV kategorijos) apdovanojimu Vokietijoje;
  • „Car of the Year“ („Metų automobilio“) apdovanojimu Rumunijoje. Šis apdovanojimas skiriamas automobiliui, turinčiam didžiausią įtaką Rumunijos automobilių rinkai. Renkant nugalėtoją atsižvelgiama į visus segmentus.

„Dacia Duster“ modelį sėkmė lanko ne tik salonuose, bet ir automobilių sporte. „Dacia“ 4x4 versijos patikimumas ir tvirtumas buvo visapusiškai išbandytas įvairiomis nepalankiomis sąlygomis: nuo apsnigtų trasų Prancūzijos „France's Trophée Andros“ lenktynėse ledu iki Maroko dykumos smėlio kopų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų