Naujasis verslo subjektas – COMPAS („Cooperation Manufacturing Plant Aguascalientes“, arba Aguaskaljentės kooperacinė gamykla), 50:50 dalimis yra valdomas „Daimler“ ir „Nissan“. Partneriai investuos 1 milijardą JAV dolerių (910 milijonų eurų) į COMPAS, prižiūrės gamyklos statybą ir veiklą, gaminant naujos kartos „premium“ segmento kompaktinius „Mercedes-Benz“ ir „Infiniti“ automobilius.
Gamykla su įdiegtomis naujausiomis technologijomis bus pastatyta Aguaskaljentėje, netoli jau esančios „Nissan A2“ gamyklos. Numatoma metinė jos gamybos apimtis siekia daugiau nei 230 000 automobilių, o iki 2020 metų įmonėje ketinama sukurti apie 3 600 darbo vietų. Atsižvelgiant į rinkos plėtrą ir klientų poreikius, yra numatyta galimybė papildomai plėsti gamybos apimtis. „Infiniti“ automobilių gamyba bus pradėta 2017 metais, o pirmieji „Mercedes-Benz“ automobiliai nuo konvejerio nuriedės 2018 metais.
COMPAS vadovauja tarptautinė „Daimler“ ir „Nissan“ vadybininkų komanda: įmonės vadovas Ryoji Kurosawa, vyriausiasis finansininkas Uwe Jaroschas, vyriausiasis kokybės vadovas Glaucio Leite.
COMPAS valdymo sprendimai yra priimami Direktorių taryboje, sudarytoje iš kiekvienai kompanijai atstovaujančių vadovų. „Daimler“ atstovai Taryboje: Michaelis Göbelis, „Mercedes-Benz Cars“ kompaktinių automobilių gamybos vadovas; Axelis Harries, „Mercedes-Benz Cars“ kokybės valdymo vadovas ir Christianas Schulzas, „Mercedes-Benz Cars Operations“ kontrolės vadovas. „Nissan“ vadovai: Armando Avila, „Nissan Mexico“ gamybos viceprezidentas; Carlosas Servinas, „Nissan North America“ finansų viceprezidentas ir Takehiro Terai, „Nissan North America“ Bendrojo klientų pasitenkinimo skyriaus viceprezidentas.
„COMPAS yra ypatingas „Renault-Nissan“ aljanso ir „Daimler“ bendradarbiavimo globalinio masto pavyzdys. Vienoje Meksikoje esančioje gamykloje mes kartu deriname „Nissan“ ir „Daimler“ gamybos patirtį, gamybai rengdami ateinančios kartos „premium“ segmento kompaktinius automobilius“, – sakė COMPAS vadovas Kurosawa. Ir pridūrė: „Aguaskaljentė, kaip vieta šiai naujai gamyklai, buvo pasirinkta atsižvelgiant į gerai organizuotą tiekimą ir ilgiau nei tris dešimtmečius čia vykstančią „Nissan“ gamybą bei itin gerus jos efektyvumo rezultatus.“
Kurosawa turi daugiau nei tris dešimtmečius siekiančią patirtį gaminant „Nissan“ ir „Infiniti“. Paskutinė jo darbovietė buvo Točigi gamykla Japonijoje, kurioje jis ėjo vyriausiojo vadovo pareigas ir buvo atsakingas už „Infiniti“, įskaitant ir gamos flagmaną Q50, gamybą ir kokybę.
„Su COMPAS „Mercedes-Benz Cars“ pirmą kartą NAFTA regione („North American Free Trade Agreement“ – Šiaurės Amerikos laisvosios prekybos sutarties šalyse) turės kompaktinių automobilių gamybos vietą ir galės lanksčiau bei efektyviau aptarnauti savo klientus šioje rinkoje“, – sakė COMPAS vyriausiasis finansininkas Jaroschas.
Per daugiau nei 40 metų „Daimler“ dirbęs Jaroschas sudarė įvairias ir dažniausiai tarptautines sutartis dėl finansavimo ir kontrolės. Jo paskutinioji darbo vieta buvo Indijoje, kurioje kaip vyriausiasis finansininkas buvo atsakingas už „Mercedes-Benz“ lengvųjų automobilių verslą, vietinės gamybos ir prekybos tinklo plėtrą.
„Sujungę abiejų kompanijų patirtį organizuojant gamybą ir kokybės kontrolę, mes gaminsime aukščiausios kokybės produktus, padidinsime išteklius ir kartu optimizuosime kaštus. Taip pat užtikrinsime, kad bus išlaikyti abiejų markių keliami reikalavimai kokybei ir tapatybei“, – pridūrė COMPAS kokybės vadovas Leite.
24 metus, dirbdamas „Daimler“ kompanijoje, Leite rūpinosi skirtingomis gamybos funkcijomis, planuojant ir vykdant komercinių bei keleivinių automobilių „Mercedes-Benz“ automobilių gamybą Brazilijoje ir Vokietijoje. Jo paskutiniai projektai buvo kelių sutarčių pasirašymas JAV ir Kinijoje statomoms lengvųjų automobilių gamykloms. Jis taip pat peržiūrėjo pasirengimą būsimosios kartos E klasės modelių surinkimui Vokietijoje, Zindelfingene esančioje gamykloje.
2014 metų birželį paskelbta, kad „Daimler“ ir „Infiniti“ bendradarbiaus kurdami naujos kartos kompaktinius, „premium“ segmento „Mercedes-Benz“ ir „Infiniti“ automobilius. Du partneriai artimai bendradarbiaus kiekviename šio produkto kūrimo etape. Markių tapatybė bus išsaugota, nes tiek „Mercedes-Benz“, tiek „Infiniti“ automobiliai pastebimai skirsis vieni nuo kitų, vertinant dizainą, valdymo savybes ir specifikacijas.
Naujosios kartos „premium“ kompaktinius automobilius „Daimler“ ir „Nissan“ kartu gamins ir kitose pasaulio vietose, įskaitant Europą ir Kiniją.