„Nissan Europe“ energetikos paslaugų direktorius Francisco Carranza interviu „Bloomberg“ sakė, kad per metus dešimt taip „įdarbintų“ „Nissan e-NV200“ automobilių uždirbo 1 300 eurų.
Elektros tinklai visame pasaulyje turi keisti savo veikimo būdą, nes elektromobilių daugėja kiekvieną dieną, o tuo pačiu kinta energijos poreikis. Elektros energijos pasiūla visą laiką yra stabili, o paklausa kinta vis labiau – ypatingai ji išauga naktimis, kai elektromobiliai yra kraunami namuose bei dienomis, kai jie kraunami darbovietėse. Užtikrinti reikiamą elektros energijos tiekimą tuo metu, pasak Arstechnica.com, tampa vis didesniu iššūkiu.
Tačiau elektromobiliai, sukeliantys šią problemą, ją gali ir išspręsti. Įdiegus dviejų krypčių kroviklius, kurie leistų elektromobiliams ne tik pildyti baterijas, bet ir „grąžinti“ tinklui energiją, kai jos trūksta, problema būtų bent dalinai išspręsta.
Būtent tokiu principu vienerius metus veikė bandomasis „Nissan e-NV200“ projektas. Už kiekvieną atiduotos energijos kilovatvalandę automobiliai gavo premijas – panaši sistema veikia namų ūkiuose, kurie patys pagamina bent dalį elektros energijos ir kartais jos perteklių gali grąžinti į tinklą.