„Tesla Cybertruck“ nustebino savo dinaminėmis charakteristikomis. Pirmasis į rinką turėjo žengti trijų variklių pikapas, kainuojantis nuo 69,9 tūkstančių dolerių. 100 km/val. per 3 sekundes ir 800 km atstumas tarp įkrovimų skamba įspūdingai. Tačiau dabar šios versijos buvo atsisakyta.
Trijų variklių „Cybertruck“ buvo pakeistas keturių variklių „Cybertruck“. Tai yra, kiekvienas pikapo ratas turės atskirą variklį. Trijų variklių elektromobilis būtų buvęs tikras visureigis, bet keturi varikliai leis geriau kontroliuoti kiekvieno rato sukimo momentą, praslydimą. Tokie automobiliai bent jau teoriškai turi galimybę būti daug pajėgesniais visureigiais nei senamadiški benzininiai 4x4, nes kompiuteris ir keturi varikliai atliks geresnį darbą nei bent koks mechaninis diferencialas.
Be to, paskelbta, kad „Cybertruck“ bus vairuojamas keturiais ratais. Tai ypač pravers mieste, nes 5,9 metrų ilgio pikapas kitaip būtų labai nemanevringas. Be to, visus vairuojamus ratus bus galima pasukti į vieną pusę – „Cybertruck“ tuomet kaip krabas judės į šoną. Keturių variklių konfigūracija jau pati savaime gerina manevringumą, ypač bekelėje, kur „Cybertruck“ galėtų priešingų pusių ratus sukti priešingomis kryptimis, taip apsisukdamas apie savo ašį.
Visa tai jau kažkur girdėta? Panašu, kad su šiuo atnaujinimu „Tesla“ reaguoja į pasikeitusią rinkos situaciją. Tiek „Rivian R1T“, tiek „GMC Hummer EV“ turi po keturis variklius, keturis vairuojamus ratus ir manevringumą gerinančius sprendimus.
„Cybertruck“ vystomas jau kurį laiką – būtų negerai, jei vos pasirodęs jis atrodytų senesnis už konkurentus.
Tiesa, pirkėjais „Cybertruck“ nesiskundžia, nors dar net nėra gaminamas – užsakymų skaičius neoficialiais duomenimis jau seniai viršijo 1,2 milijono.