Apie nutrūktgalvį, važiuojantį motociklu spaudžiant -50 laipsnių speigui tolimuosiuose Rusijos rytuose žinojo beveik visi. Atskirti ryškiai apsirengusius Lietuvius nebuvo sunku. Grįžus atgal į Lietuvą žinia apie Karolio pasivažinėjimą pradėjo sklisti ir į kitą pusę – vakarus. O „BBC Travel“ žurnalistai pasirūpino, kad lietuvio nuotykiai nuskambėtų dar plačiau.
Lietuvio projektu „The Coldest Ride“ susidomėjo ir vienas didžiausių transliuotojų pasaulyje BBC. Žurnalistų kūrybinė grupė pasikalbėti su Karoliu Mieliausku atvyko į Lietuvą, filmuojamos laidos herojus juos atsigabeno į gimtąjį kurortą Druskininkus. Pokalbis vyko ten pat, kur ir pirmieji testai prieš kelionę – „Snow Arenoje“.
„BBC žurnalistai tiesiog norėjo iš pirmų lūpų išgirsti, kaip įmanoma nuvažiuoti šaltuoju metų laiku į šalčiausią apgyvendintą vietą žemėje ir dar motociklu. Jie patys dar neatrado Oimiakono, šiek tiek domėjosi tuo kraštu, o daugiausia gilinosi į tai, kas dedasi mano galvoje, kad taip elgiuosi“, – nusijuokė nuotykių ieškotojas ir užsiminė jautęs pareigą pasauliui pristatyti ir savo gimtąjį miestą, – „Teko daug kalbėti ne tik apie save, bet ir apie Druskininkus, gamtą, iš kur aš toks atsiradau ir kaip toks išaugau. Buvo labai smagi galimybė garsinti ne tik Savo, bet ir Lietuvos ir ypač Druskininkų vardą“, – sakė Karolis.
BBC žurnalistai Druskininkuose užtruko visą dieną pradedant pokalbiu „Snow Arenoje“, tęsiant apsilankymais žymiausiose kurorto vietose ir baigiant tradicinėmis Karolio maudynėmis lediniame vandenyje Ratnyčėlės upelyje bendravardžio Karolio Dineikos sveikatingumo parke, kur į vandenį jam pavyko įsitempti ir britų žurnalistus.
Karolis, kaip tikras motociklininkas mieste privalėjo važinėti motociklu. Deja, tas motociklas, kuriuo jis pasiekė Oimiakoną vis dar kažkur kelyje iš Sibiro Lietuvos link. Projekto „The Coldest Ride“ draugai jam suorganizavo kitą „Yamahą“, kuri buvo ne ką mažiau išskirtinė, nei speigui paruoštas Karolio plieninis žirgas. Prieš BBC kamerų objektyvus druskininkietis važiavo triračiu „Yamaha Niken“ motociklo prototipu. Vienu iš nedaugelio Europoje ir vieninteliu Baltijos šalyse.
„Turėjau ypatingą progą išbandyti šį motociklą vienas iš pirmųjų. Jis turi du ratus priekyje ir po du amortizatorius kiekvienam. Jis sukurtas važiuoti guldant motociklo korpusą ir yra labai smagus posūkiuose. Juo važiuoti – unikalus jausmas. „Niken“ labai galingas, tačiau švelnus, o važiuoklė dirba taip, it plauktum vandeniu,“ – įspūdžiais dalijosi K.Mieliauskas.