Dar vienas priekiniais ratais varomas BMW Lietuvoje debiutuos rugsėjį

Vokiečių koncernas BMW ruošiasi į rinką išleisti antros kartos padidinto pravažumo automobilį „BMW X1“, kuris bus varomas priekiniais arba visais ratais. Įgaliotoji koncerno atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ skelbia, kad mūsų šalyje salonuose šis atsinaujinęs, pažangus BMW kūrinys debiutuos rugsėjo pabaigoje – netrukus po oficialus modelio pristatymo Frankfurto automobilių parodoje.
BMW X1
BMW X1 / BMW nuotr.
Temos: 2 BMW X1 BMW

„Tai tikras BMW didelio pravažumo sportinių automobilių „BMW X“ modelis kompaktiniame pavidale. Naujasis modelis pakeis dabartinės kartos „BMW X1“, kurie varomi galiniais ratais. Iš atnaujinto modelio tikimės dar didesnės sėkmės „premium“ klasės kompaktinių automobilių segmente nei iš jo pirmtako, kurio visame pasaulyje parduota daugiau kaip 730 tūkstančių. Būsimieji „BMW X1“ savininkai galės įvertinti padidėjusį modelio funkcionalumą, efektyvumą, erdvesnį saloną ir stilingumą“, – teigia BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto Vilnius“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.

Pasak jo, „BMW X1“ turės naujausios „BMW Group“ kartos keturių cilindrų variklius, efektyvesnę išmaniosios visų varančiųjų ratų sistemos „xDrive“ versiją ir visiškai naują važiuoklės technologiją. Visa tai ne tik pagerins automobilio sportiškumą ir vairavimo komfortą, bet ir garantuos net apie 17 proc. mažesnes degalų sąnaudas ir CO2 emisijas, lyginant su ankstesniąja „X1“ versija.

BMW nuotr./BMW X1
BMW nuotr./BMW X1

Vyriškesnė išorė ir erdvesnis salonas

Žvelgiant į „BMW X1“ nesunku atpažinti „BMW X“ modelio kūną – tvirtą, dar vyriškesnę išvaizdą, salono funkcionalumą ir aukščiausio lygio savybes. 

Naujausias „BMW X“ šeimos narys yra 53 mm aukštesnis už ankstesnįjį modelį ir ekipažui siūlo geresnį matomumą. Vairuotojo ir „šturmano“ sėdynės yra 36 mm, o keleivių gale – 64 mm aukščiau nei pirmoje „BMW X1“ versijoje. Padaugėjo erdvės ir sėdinčiųjų gale keliams – 37 mm standartinės komplektacijos modelyje ir 66 mm, jei pasirenkamos reguliuojamos galinės sėdynės. Bagažinės talpa padidėjo iki 505 litrų – tai 85 litrais daugiau nei ankstesnėje modelio versijoje. Atlenkus 40:20:40 principu susilankstančius galinių sėdynių atlošus, bagažui atsiranda 1550 l vietos. Taip pat galima papildomai pasirinkti nulenkiamą priekinę keleivio sėdynę ir 13 cm pirmyn bei atgal slankiojančių sėdynių sistemą. 

Standartinės komplektacijos „BMW X1“ bus montuojamas oro kondicionierius, garso sistema su USB ir „AUX-in“ lizdais bei „iDrive“ operacinė sistema, su prietaisų skydelyje integruotu atskiru aukštos rezoliucijos 6,5 colio skersmens ekranu. Pirkėjai taip pat galės rinktis iš anksto paruoštas papildomos komplektacijos versijas – „Advantage“, „Sport Line“, „xLine“ ir „M Sport“. 

BMW nuotr./BMW X1
BMW nuotr./BMW X1

Naujos kartos varikliai

Antros kartos „BMW X1“ turi naują variklių asortimentą – du benzininius ir tris dyzelinius keturių cilindrų variklius. Jų maksimali galia siekia nuo 110 kW/150 AG iki 170 kW/231 AG. Varikliai gali būti susieti su šešių pavarų mechanine greičių dėže arba aštuonių pavarų „Steptronic“ transmisija – abi sistemos taip pat patobulintos. Vidutinės naujojo „BMW X1“ degalų sąnaudos sudaro 4,1– 6,4 l/100 km. 

Inžinieriai rankas pridėjo patobulindami ir išmaniąją visų varančiųjų ratų sistemą „xDrive“. Lengvesnė, kompaktiška ir efektyvi sistema varomosios jėgos paskirstymui naudoja elektrohidrauliniu būdu valdomą daugiadiskę sankabą. Tuo tarpu „BMW X1 sDrive20i“ ir „BMW X1 sDrive18d“ turės priekiu varomos pavaros konstrukciją, kuri jau deramai pasirodė „BMW 2 Series Active Tourer” ir „BMW 2 Series Gran Tourer“ automobiliui. Priekiniu tiltu varomi automobiliai taip pat leis pajusti BMW ženklui būdingą vairavimo dinamiką. 

BMW nuotr./BMW X1
BMW nuotr./BMW X1

Išmaniosios pagalbinės sistemos

Naujas BMW kūdikis gali pasigirti ne tik dinamikos ir efektyvumo savybėmis, bet ir novatoriška įranga, padėsiančia šiam modeliui užsitikrinti išskirtines pozicijas segmente. Išmaniosios pagalbinės sistemos „BMW ConnectedDrive“ funkcijas papildo ekranas ant priekinio automobilio stiklo („Head-up Display“), kuris, kaip ir didesniuose „BMW X“ modeliuose, su vairavimu susijusią informaciją projektuoja tiesiai ant priekinio stiklo. Įsigyjant „BMW X1“ galima užsisakyti vairuoti padedančią „Driving Assistant Plus“ sistemą su aktyvia kruizo kontrole („Active Cruise Control”), turinčią „Stop & Go“ funkciją, nukrypimo nuo juostos perspėjimo („Lane Departure Warning“), perspėjimo apie kamščius („Traffic Jam Assistant“), susidūrimą („Collision Warning“) ir pėsčiuosius („Pedestrian Warning“) su stabdymo mieste („City Braking“) funkcija sistemas. Šias ir kitas sistemas galima greitai įsidiegti pasirinkus atitinkamas mobiliąsias programas. 

Papildomos įrangos pasirinkimo sąraše taip pat galima rasti LED žibintus, amortizatorių standumo reguliavimo sistemą „Dynamic Damper Control“, paaštrinančią vairavimo dinamiškumą, kintamo sportinio vairavimo sistemą „Variable Sport Steering“, kuri palengvina manevravimą ir parkavimą, o važiuojant didesniu greičiu – padidina vairavimo stabilumą ir tiesumą. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų