Ano A.Nikitin, alternatyvus keliavimas Vilniuje tampa vis patogesnis. Pavyzdžiui, tikėtina, kad kartą sostinės gatvėse išbandęs dviratį jo nebepaleisite – taip keliauti patogu, smagu, pigu ir greita.
Be to, anot jo, įgyvendinant darnaus judumo planus Vilnius pasitengė iš peties – nuolat gerinama infrastruktūra, daug dėmesio skiriama pėsčiųjų ir dviračių takų įrengimui.
„Susisiekimo paslaugos“ eismo valdymo skyriaus vedėjas Robertas Markovskis pasakojo, kad Vilniaus sankryžose įrengti transporto srautų jutikliai, o specialiai pėstiesiems įtaisyta daugiau kaip 1 tūkst. mygtukų, kuriuos paspaudus įsižiebia žalias šviesoforo signalas, leidžiantis greičiau ir saugiau pereiti gatvę.
Apie darnų judumą ir Vilniaus gatves pasiekusias naujoves vaizdo įraše:
2014–2020 m. finansiniu laikotarpiu Lietuvos transporto sektoriuje numatoma investuoti apie 1,1 mlrd. eurų Europos Sąjungos fondų lėšų. Daugiau kaip 86 mln. eurų skiriama darnaus judumo projektams finansuoti. Šios investicijos padės šalyje skatinti darnų įvairių rūšių judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą, siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus.