Specialistai turi įvairių nuomonių. Tačiau akivaizdu, kad laukti lapkričio 1-10 d., kol pagal KET nebegalėsime važinėti vasarinėmis padangomis, yra, švelniai tariant neatsargu. Kita dilema – kokį padangų servisą rinktis, kuriame kokybė geriausiai atitinka kainą, o kaina – kokybę?
„Euromaster“ servisų tinklo Šiaurės ir Centrinėje Europoje generalinis direktorius Mindaugas Kelpša sako, kad, užsukę į šio tinklo padangų dirbtuves, ir lengvųjų automobilių, ir sunkvežimių vairuotojai prieš žiemą pasijus dar labiau užtikrinti dėl savo automobilio būklės ir saugumo.
Nes trys „Euromaster“ tinklo specialistų pamatinės vertybės – profesionalumas, rūpestis klientu ir sąžiningumas. Kaip tai atrodo tikrovėje? Pasižiūrėkime.
Ekspertai, išmanantys ne tik padangų subtilumus
Pasak Mindaugo Kelpšos, „Euromaster“ yra daugiau nei padangų servisas, nors jame dirbantys specialistai dažniausiai turi didžiulę patirtį būtent šioje srityje ir yra patikimi ekspertai. Todėl jie, vos užmetę akį į padangas, gali diagnozuoti jų būklę. Tačiau tai dar ne viskas.
Atvykęs į „Euromaster“ tinklo servisą, vairuotojas dažniausiai maloniai nustemba, nes meistrai nemokamai atlieka „Master check“ – bendrą automobilio patikrą. Nuėmus ratus juk matosi daugybė mazgų. Visus defektus – tarkime, stabdžių sistemos trūkumus ar skysčių nutekėjimus, žibintų ar valytuvų įtrūkimus – meistrai surašo specialioje diagnostinėje kortelėje ir ją atiduoda automobilio savininkui. Jis tikrai neprivalo čia pat šalinti surašytų trūkumų. Tačiau gauna labai svarbų dalyką – naujausią informaciją apie savo automobilio techninę būklę iš profesionalų lūpų. Ir jau pats gali nuspręsti, kada kokius remonto darbus atlikti.
„Mums svarbiausia vairuotojų mobilumas ir saugumas. Todėl norime, kad jie žinotų, kokios problemos automobilio gali laukti netolimoje ateityje ir jų išvengti. Taip vairuotojai sutaupo ir brangaus laiko, ir nesigadina nuotaikos dėl smulkmenų.
Ką mes už tai gauname? Klientų pasitikėjimą – jis mums yra svarbiausias. Neveltui daugelis „Euromaster“ klientų, apsilankę pas mus vieną kartą, vėliau sugrįžta ir vėl. Nes kiekvienoje šalyje, kiekvienoje rinkoje stengiamės pasiūlyti geriausią kokybę. Ir ją atitinkančią gerą kainą“, – sakė M.Kelpša.
Padangas parenka pagal poreikius
„Euromaster“ vadovas atkreipia dėmesį į dar vieną dalyką. Nors šis servisų tinklas yra valdomas pirmaujančios pasaulyje „Michelin“ grupės, jis gali pasiūlyti labai plačią padangų gamą: ir „Michelin“ koncerno, ir kitų gamintojų. Kiekvienas gali išsirinkti ratus pagal poreikius ir finansines galimybes.
M.Kelpšai antrina „Euromaster“ tinklui priklausiančio serviso „Motorida“ Vilniuje vadovas Rolandas Turskis. Jis sako, kad serviso darbuotojai įvertina daugybę aspektų ir, be abejo, paties vairuotojo norus. Jei jis, tarkime, matė naujų „Michelin“ padangų reklamą ir nori būtent jų, sprendimas priimamas greitai. Jei vairuotojas neapsisprendęs, ekspertai klausia, kokius atstumus ir kur (mieste ar užmiestyje) važiuoja, kokį biudžetą norėtų skirti ir pan. Įvertinamas netgi toks dalykas, kaip automobilio masė. Nes sunkioms transporto priemonėms važinėti itin minkštomis žieminėmis padangomis nerekomenduojama – jie praranda stabilumą, padangos greičiau dėvisi (tarkime, dėl perkrovų posūkiuose).
Kai kurie vairuotojai, atvykę keisti padangų, pageidauja būtent kryptinių, nes yra skaitę, kad jos geresnės. Netgi čia ekspertai ir vėl dirba aiškinamąjį darbą.
„Paaiškiname, kad kryptinės padangos geriau išstumia vandenį, todėl mūsų sąlygomis, kai vyrauja šlapdriba, toks sprendimas dažnai pasiteisina. O minkštesnio mišinio siūlome gyvenantiems vietovėse, kuriose kelias dažnai būna padengtas ledu. Taip pat stengiamės paaiškinti žmonėms, kad nėra padangų, kurios idealiai tinka visais gyvenimo atvejais. Todėl svarbiausia dedamoji – paties vairuotojo atsargumas. Geros žieminės padangos tik padeda sumažinti riziką, tačiau sprendimus kelyje juk priima vairuotojas“, – sako R.Turskis.
Kaip atrodo ateitis
Kadaise „Euromaster“ tinklas maloniai nustebino pasiūlydamas „Padangų viešbučio“ paslaugą. Mindaugo Kelpšos teigimu, be šios paslaugos daugelyje šalių, taip pat ir Lietuvoje, neįsivaizduojamas gyvenimas. Nes automobilių padangų dydžiai auga. Jau seniai praėjo tie laikai, kai dominavo 15-16 colių ratlankiai. Todėl padangos tampa didesnės ir sunkesnės. O žmonės keliasi gyventi į miestus, juose spaudžiasi mažuose butuose. M.Kelpšos teigimu – tai globali tendencija. Todėl „Padangų viešbučiai“ – jau nebe išskirtinumas, o gyvenimo standartas, be jų neįmanoma išsiversti.
O ką tuomet galima vadinti padangų servisų ateitimi, kokios naujovės turėtų atkeliauti į Lietuvą iš Vakarų Europos kartu su „Euromaster“ tinklo plėtra? Jis juk remiasi Vakarų Europos vertybėmis, nes ten šio tinklo servisai atlieka net naujų automobilių garantinį remontą – štai koks pasitikėjimas!
M.Kelpšos nuomone, Lietuvoje reikėtų plėsti mobiliųjų autoservisų paslaugą. Nes vienas iš „Euromaster“ darbo principų – kad klientams nereikėtų laukti „gyvose“ eilėse. Todėl darbai būti planuojami iš anksto. Juk gyvenimo tempas didėja ir visi vairuotojai labai vertina savo laiką. Pirmieji žingsniai jau žengti – mobilieji servisai Lietuvoje jau aptarnauja vilkikus. Ateityje turėtų atsirasti ir lengviesiems automobiliams skirti servisai ant ratų.
Daugiau informacijos www.euromaster.lt