Investuotojai pasiryžę atgaivinti šių superautomobilių egzistavimą. Italijos Turino mieste numatyta vieta naujai gamyklai. Ta proga „De Tomaso“ į darbą žada jau artimiausiu metu priimti 360 darbuotojų. Gamykloje planuojama gaminti sportinį dvivietį kupė automobilį, kurio variklis būtų montuojamas už sėdynių.
Tiems, kurie jau nebeprisimena tokios įmonės kaip „De Tomaso“, galima priminti, kad įmonė įkurta 1959 metais Italijos Modenos mieste, o ją įkūrė argentinietis Alejandro de Tomaso. Ši įmonė buvo žinoma dėl įspūdingų jos gamintų sportinių automobilių, tokių kaip „Mangusta“, „Vallelunga“ ar „Pantera“. Vienu metu „De Tomaso“ netgi kontroliavo „Maserati“ ir „Moto Guzzi“ kompanijas, tačiau galų gale 2004 metais bankrutavo ir savo veiklą nutraukė.
Teises į kompaniją 2009 metais įsigijo buvęs FIAT vadovas Gianas Mario Rossignolo, tačiau prieš ketverius metus parodę koncepcinį „De Tomaso“ visureigį, jo taip ir nesugebėjo paleisti į gamybą ir dar kartą bankrutavo. Žiniasklaida greitai išsiaiškino, kad L3 holdingas yra glaudžiai susijęs su „Genii Capital“, kuriai priklauso „Lotus“ F-1 komanda ir kuri nesėkmingai bandė perimti SAAB kompaniją.