Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Deals on Wheels“: ateities klasikiniai automobiliai, kuriems nereikės išleisti milijonų

Išgirdę žodžius „klasikinis automobilis“ dažniausiai pradedate galvoti apie milijonų vertus „Ferrari“, „Aston Martin“ ar kitus panašaus tipo automobilius? Jūs kaip ir neklystat – tokia automobilių grupė egzistuoja. Bet tam, kad galėtumėte žaisti didelių berniukų ir brangių automobilių žaidimą turite turėti nemažą pinigų perteklių.
BMW M2, Audi TT
BMW M2, Audi TT / BMW, Audi nuotr.

Tačiau perkant kasdienį automobilį sau taip pat galima atsižvelgti į keletą aspektų, kurie padės įsigyti tokį, kuris nepraras vertės. Arba praras, bet labai nedaug. O bėgant metams, tikėtina, kad ją ir susigrąžins.

Pagrindiniai momentai, kurie išlaiko transporto priemonės vertę yra keli. Jei automobilis, kurį norite pirkti, turi išskirtinį dizainą, yra gerai įvertintas bei pakankamai retas – gali būti, kad einate teisingu keliu.

Automobilių rinka šiuo metu patiria sulėtėjimą, todėl būtent dabar gali būti pats geriausias laikas pirkti. O tam, kad nusipirktumėte automobilį, kuris kažkada taps klasika, milijonų nereikia. Užteks kelių tūkstančių. Žinoma, šimtaprocentinių garantijų, kad automobilis tikrai taps klasikinis tikrai nėra. Tačiau dauguma apžvalgininkų sutaria ties keletu modelių.

Pirmosios kartos „Audi TT“

Jau nuo pat savo pasirodymo TT modelis stebino pasaulį savo dizainu ir kampų neturinčiu kupė kėbulu bei ėmė skinti apdovanojimus. 2000 metais šis modelis net laimėjo „Šiaurės Amerikos metų automobilio“ apdovanojimą.

Tiesa, pirmieji „Audi TT“ modeliai buvo gaminami be galinio spoilerio. Tačiau šios detalės nebuvimas sukėlė kelias avarijas, kurios net pareikalavo aukų, todėl kitų modelių dizainas buvo pakoreguotas.

Jeigu ieškote TT modelio tik investicijai, o automobilis stovės garaže – ieškokite modelio be spoilerio. Jie yra žymiai retesni.

„Volkswagen Corrado“

Tai nuo 1988 iki 1995 metų VW koncerno gamintas modelis. Nestandartinis ir retas kupė. Vienas patraukliausių modelių pirkimui – VR6. Jis turi 2,9 litro darbinio tūrio (2,8 JAV rinkoje) variklį.

Tačiau jei ieškosite „Corrado“ verta nepraleisti pro akis ir labai retos G60 versijos su 1.8 litro darbinio tūrio varikliu bei 156 arklio galiomis.

Šiuo metu Lietuvos automobilių skelbimuose nėra nė vieno tokio automobilio.

„Alfa-Romeo 147 GTA“

147 modelis buvo gaminamas nuo 2000 iki 2010 metų. Tačiau įdomiausia versija, GTA, pasirodė 2002 metais. Italai nebūtų italai, jei nebūtų automobilio padarę išskirtinio. Jeigu daugumos „karštųjų hečbekų“ gamintojai naudoja mažalitražius turbininius variklius, tai italai į mažytę 147 GTA įgrūdo 3.2 litro darbinio tūrio talpos V6. Tai puikus išskirtinumas, į kurį ne tik malonu pažiūrėti atidarius kapotą, bet ir paklausyti.

Vida Press nuotr./Alfa-Romeo 147 GTA
Vida Press nuotr./Alfa-Romeo 147 GTA

„Ford Focus RS“

Jeigu pamenate tokius modelius kaip „Sierra Cosworth“ ir „Escort Cosworth“, tai turbūt įsivaizduojate, kokia šių automobilių vertė šiandien. Tai puikiai valdomi, gražiai atrodantys ir labai reti modeliai.

Būtent toks yra ir 2015 metais pasaulį išvydęs „Focus RS“. Gal tik ne toks retas. Bent jau kol kas. Tačiau su „Audi RS3“ ir „Mercedes-Benz A45“ lyginamas modelis šiandien dar kainuoja mažiau, tačiau prognozuojama, kad ateityje kainuos daugiau už juos abu. Nusipirkus puikiai išlaikytą, gerai prižiūrint, ateityje galima ir užsidirbti.

BMW M2

Norintiems įsigyti BMW markės M serijos modelį, būtent M2 yra labiausiai prieinamas finansiškai. Tačiau žemesnė automobilio kaina tikrai nepadaro jo prastesniu. Tai mažas ir jaudinantis kupė su galingu varikliu ir sportiška važiuokle.

Jei rasite – rinkitės mechaninę versiją. Bėgant metams ir automobiliams tampant vis išmanesniems, išskirtinis M2 su mechanine greičių dėže taps patrauklesnis pirkėjams, norintiems pajusti tikrą sportinį vairavimą.

Alfa-Romeo 4C

Kai 2013 metais pasirodė šis automobilis, apžvalgininkai nebuvo juo stipriai sužavėti. Atsirado nemažai komentarų apie tai, kad vairavimas nėra tikslus, važiuoklės darbui trūksta subtilumo, o variklio garsas, sklindantis iš duslintuvų – „sausas“ ir „plokščias“. Tačiau tai po truputį pasimiršta. Visgi 4C – klasikinis, itališkas kupė, iki 100 km/h įsibėgėjantis per 4,5 sekundės.

„Toyota Yaris GR“

O šiemet pasirodęs „Toyota Yaris GR“ tiesiog sudrebino pasaulį. Jau dabar šis galingiausią trijų cilindrų variklį pasaulyje turintis automobilis yra linksniuojamas kaip ateities klasika.

Šis automobilis atitinka visus kriterijus. Jo išvaizda – išskirtinė ir agresyvi, įvertinimai puikūs visame pasaulyje, o kol kas „Toyota“ planuoja išleisti vos 25 000 vienetų per visą pasaulį.

Jei norite naujo automobilio su puikiomis valdymo savybėmis, 4 varomais ratais ir 261 arklio galia – toliau galite nesidairyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs