Kodėl reikės skaityti mūsų straipsnių ciklą? Nors ką ten reikės – bus privaloma. Kaip SSRS, be išimties, visi eilute. Kam? Kad nenusipirktumėte šūdo. Taip, šūdo. Šūdas irgi būna naujas. Ir iš salono. Būna, jis netraukia. Būna, daug ryja. Būna, negražus, o būna, labai gražus, bet skleidžia daug garso. Tai va tam, kad neprašautumėt, stovėkit eilėje ir laukit mūsų tekstų.
Apie ką bus tie tekstai?
Aš ir mano DOW („Deals on Wheels“ – žinojau, kad reikia trumpesnio pavadinimo, bet nesugalvojau...) komanda esam tie patrakę „bachūriukai“, kurie žmonėms ne tik padeda įsigyti mašinas, pataria, bet mes ir tie, kurie vieni pirmųjų gauna visus naujausius modelius ir juos išbando.
Tiesa, reikalo grožis, mes neimam eurų už gerą žodį. Mes nieko neimam. Bet užtat sakom, kaip yra. Ir jei ta nauja „cackė“ visa labai graži ir faina, bet iš vietos vos pajuda, tai mes taip ir parašysim ir neknisim jums proto, kad labai graži, nė žodeliu neužsimindami, kad jeigu jūsų šeimoje yra stambesnis žmogus, prieš didesnį kalną jam reikės išlipti, kad mašina užvažiuotų. Nevyniosim į vatą ir, tikėtina, kad išvis nieko niekur niekada nevyniosim. Gal ne visiems patiksim, gal ne visi mus mylės, bet prieš jus, mieli skaitytojai, visada būsim sąžiningi iki pat širdies gelmių.
Vrum! Vrum!
O dabar apie „Ford“
Jei prie stalo kažkas pasako „Ford“, visi kaip „Žalgirio“ arenoje gali išrėkt – „Mustang“. Ir čia mūsų žinios baigiasi. Na taip, neatmeskim sentimentų, juk mūsų atmintis dar siekia ir „Scorpio“, ir „Escort“, kurių jau nebėra. Bet niekas niekada nesvajoja apie „Ford“, nebent tai „Mustang“. O gal be reikalo?
Kol „Ford“ ieško savo identiteto ir patys nelabai supranta, ką daro, lygiai taip pat bebrai Seime stato savo tas užtvankas, tempia viską į savo urvelį, o kam tai daro, turbūt ir patys nežino.
Ir „Ford“ toks pasiklydęs bebras kažką konstruoja, kažką pristato, bet kaip nėra pasaulį nustebinančio produkto, taip nėra.
Arba produktas gaidys, arba marketingo komanda įkelia vieną nuotrauką į feisbuką ir galvoja, kad čia jau „job done well“.
Taigi, šiandien mano rankose „Ford Focus RS“.
Dedam vieną riebų minusą – mechaninė.
Išvaizda to „Ford“ tikrai kelia pačius geriausius jausmus ir plačią šypseną – dideli juodi ratai tinka prie jo aršaus charakterio.
2.3L 349AG variklis, dar neužvestas, mane jau džiugina kaip narkomaną taboro siluetas – iki laimės jau visai netoli.
Įdomus faktas: be standartinio Sports mode, šis mažiukas dar turi Track ir Drift mode. Ar jie veikia? Veikia. Patikrinom. Smagu. Bet su tokiomis parinktimis automobiliai turėtų būt N-25, kai vairuotojams jau atsiranda pirmieji smegenų vingiai...
Apie talpą? Na, teks pripažinti, šeimyniniu automobiliu jis tikrai nebus. Bet vienu iš šeimos automobilių – galėtų.
Vietos jame yra lygiai tiek, kiek reikia, ir nė centimetru daugiau... beje, žodį „reikia“ vartoju labai liberaliai.
Bagažinėje jums tilps: rankinukas, nešiojamasis kompiuteris, „iPhone“ įkroviklis, „iPad“ ir vienas jorkšyro terjeras. Viskas. Bet čia ne krovininis automobilis, ko jūs tikėjotės?
Šimašiaus testas? Šį kartą testas džiūgavo. Neskirtas tas automobilis tokiems keliams. Neskirtas, ir taškas.
Vertinti tokį automobilį labai sudėtinga, nes už praktiškumą:
⚙️⚙️
Už emociją:
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️
Taigi rašom 7 su dyyyydeliu minusu...
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️