Taigi, varlyčių valgytojai prisiminė, kad dar kažką kažkada mokėjo gaminti... Vo! Taigi automobilius mokėjom daryt! Gal kaip Lietuva Eurovizijoje: pabandom iš naujo?!
Po velnių tuos gurmanus! Jiems pavyko. „Deals on Wheels“ rankos gniaužia naujausią „Peugeot“ kūrinį – „2008“.
„Pfff... visos „mašinos“, kur baigiasi O, yra „gavno“, – pagalvojo automobilių „ekspertas“. Keletas faktų: „Peugeot“ suteikia gamyklinę 5 metų garantiją – toli gražu ne visi ženklai tuo gali pasigirti. Taip, žinom „KIA“ ir „Hyundai“, visi pikti komentuotojai, perskaitykite pirmiau, kam galioja visi 7 metai, o ką garantija dengia 3, 4, 5 metus...
„Peugeot“, pagal Vokiškąjį TUV, – sparčiai lipa laiptukais į viršų ir 2019 metais stovi prie patikimų automobilių.
O dabar apie patį naujausią miesto SUV.
„Peugeot 2008“ išlaiko jau skiriamuoju ženklu tampančias priekines iltis. Skonio reikalas, bet man jos labai patinka. Priekinis „grilis“ , taikant į naujausias auto mados tendencijas, sistemingai padidėjęs. Tiesa, kaip SUV, jis ganėtinai žemas, todėl idealiai atitinka miesto SUV apibrėžimą, nes bordiūrai ir yra didžiausia kliūtis, kurią jis gali įveikti. Apibendrinant: su išorės dizainu smarkiai padirbėta, o vyresnis urodas brolis (senasis „2008“) gali ramiai eiti į užtarnautą poilsį.
Vidus.
„Toyota CHR“ perduoda savo kosminio erdvėlaivio karūną ir eina pailsėti į kamputį. Nes rinkoje nauja žvaigždė. Ambient lightning leis automobilio vidų apšviesti kokia tik norit spalva. Net Steve'as Wonderis rastų, ką išsirinkti...
3D prietaisų skydelis – pigus triukas. Nekainuojantis gamybos procese turbūt ir 100 eurų, bet lengvai paperkantis. Tobulas sprendimas, nes įspūdį tikrai palieka ir išsiskiria iš kitų elektroninių skydelių.
Vieta gale? Turint omenyje mano apvalų sudėjimą ir nepaisant padoraus ūgio (191 cm), gale jaučiuosi patogiai, vietos kojoms yra ir galva į lubas nesidaužo – retas atvejis mano gyvenime.
Bagažinė, turinti 2 lygius, gal nėra itin erdvi ar gili, bet vietos nedidelei šeimai – per akis.
Vairavimas? Mažylis manevringas ir 1.2l turbininio variklio jam tikrai pakanka. Yra gan patogus parkuoti bei laviruoti siauromis senamiesčio gatvėmis, tačiau mūsų bandyta GT versija turi memažus ratus, kurie priminė apie automobilio kietumą.
Garso izoliacija – viena geriausių klasėje, su sąlyga, kad nelyginsime su Premium ženklais: „Audi“, „BMW“ ir panašiais.
Vairo mažumas tikrai kelia įspūdį, tačiau būtent dėl jo taip ir neradom patogios pozicijos, nes arba vairas ties kiaušiniais, arba užstoja skydelį – nė viena opcija nedžiugina.
Kuro sąnaudos kankinant ir tikrai KANKINANT automobilį – 8l/100km mišrioms sąlygomis.
Kaina? Apie 250 eur per mėnesį.
Mūsų verdiktas 8 ratai:
⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️⚙️