Debiutuoja elektrinė „Opel Astra“ versija – paskelbta pirmųjų modelių kaina

Lietuvoje pristatyti naujieji „Opel“ elektromobiliai. Naujasis „Opel Astra Electric“ modelis leis važiuoti be iškastinio kuro ir išmetamųjų teršalų, o viena įkrova pajėgs įveikti iki 418 kilometrų atstumą.
Elektrifikuoti ir elektriniai „Opel Astra“
Elektrifikuoti ir elektriniai „Opel Astra“ / Opel nuotr.

Jau aiški ir pirmųjų modelių kaina. Į mūsų šalį atkeliausiantys pirmieji „Business Launch Edition“ versijos elektromobiliai kainuos nuo 48 tūkst. 390 eurų ir iškart bus su gausia įranga.

Pavyzdžiui, šios versijos elektromobiliuose bus įdiegti moderniausi gamintojo pikselinės technologijos adaptyvieji priekiniai LED žibintai, 18 colių skersmens specialaus dizaino ratlankiai, elektra valdomas stiklinis stoglangis, „IntelliDrive 2.0“ vairavimo pagalbos sistemų rinkinys, „Alcantara“ oda aptrauktos ortopedų sertifikuotos priekinės šildomos sėdynės, parkavimo pilotas, 360 laipsnių apžvalgos vaizdo kamera ir belaidis mobiliųjų įrenginių įkroviklis.

Efektyvus kasdienis pritaikymas

Naujoji „Astra Electric“ yra visiškai elektrinė tradicinio modelio versija. Automobilyje sumontuotas elektros variklis išvysto 115 kW/156 AG galią ir 270 Nm sukimo momentą.

„Astra Electric“ sveria 1679 kg. Dėl palyginti mažo svorio elektromobilis pasižymi didesniu našumu ir smagesniu valdymu. Ne mažiau svarbus yra faktas, kad daugumos elektra varomų transporto priemonių didžiausias greitis yra gerokai ribojamas, o „Astra Electric“ gali įsibėgėti iki 170 km/val.

„Astra Electric“ bagažinės talpa siekia 352 litrus, o nulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 1268 litrų.

Elektromobilyje naudojama 54 kWh talpos ličio jonų baterija išsiskiria efektyviu išdėstymu, mažu svoriu, trumpu įkrovimo laiku ir leidžia nuvažiuoti didelį atstumą. Penkerių durelių automobilis, pagal WLTP metodiką, be sustojimo gali įveikti 418 kilometrų neišmesdamas nė gramo teršalų. Vidutinės jo energijos sąnaudos siekia 14,8 kWh/100 km.

Naudojantis reikalinga infrastruktūra, įkrauti elektrinės „Astra“ versijos akumuliatorių ilgai neužtrunka. 100 kW nuolatinės srovės sparčiojo įkrovimo stotelėje elektromobilio bateriją įkrauti iki 80 proc. jos talpos galima greičiau nei per 30 minučių.

Be to, į Lietuvą atvyksiančios pirmosios visiškai elektrinės „Astra“ jau bazinėje įrangoje turi integruotą trifazį 11 kW galios įkroviklį, skirtą naudotis vadinamaisiais sieniniais įkrovikliais namuose. Svarbi detalė – šilumos siurblys taip pat yra standartinės įrangos dalis.

Kitas privalumas: dėl žemai montuojamo akumuliatoriaus automobilio svorio centras taip pat žemesnis, todėl „Astra Electric“ tvirtai stovi kelyje, o vairuotojas gali mėgautis sportiška sėdėsena. Be to, elektromobilio kėbulo standumas buvo padidintas 31 procentu, lyginant su kitomis „Astra“ versijomis.

„Opel Astra Electric“ jau galima užsakyti, o pirmieji elektromobiliai prekybos atstovybes pasieks 2023 metų pabaigoje.

Apie „Opel“

„Opel“ yra vienas didžiausių Europos automobilių gamintojų, kuris dėl plataus elektrifikavimo pirmauja CO2 emisijų mažinimo srityje. Įmonę 1862 m. Riuselsheime, Vokietijoje, įkūrė Adamas Opelis, o 1899 m. ji pradėjo gaminti automobilius. „Opel“ yra „Stellantis NV“, pasaulinio lyderio, sukurto naujai tvaraus judumo erai, dalis. Kartu su giminingu Didžiosios Britanijos prekės ženklu „Vauxhall“ bendrovė atstovaujama daugiau kaip 60 pasaulio šalių ir toliau žengia į naujas tarptautines rinkas.

Šiuo metu „Opel“ nuosekliai įgyvendina elektrifikavimo strategiją, kad užsitikrintų tvarią sėkmę ir užtikrintų būsimų klientų mobilumo poreikių patenkinimą. Iki 2024 m. bus galima įsigyti elektrifikuotą kiekvieno „Opel“ modelio variantą. Nuo 2028 m. Europoje „Opel“ visą dėmesį sutelks į elektromobilius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis