Naujasis „Alltrack“ – tai padidinto pravažumo vidutinės klasės universalas, patikimai gabenantis iki 1769 litrų tūrio bagažą ir galintis nesunkiai transportuoti priekabas su žirgais, motociklais, valtimis ir kitomis stambesnėmis darbo ar poilsio priemonėmis.
Naujoji padidinto pravažumo „Alltrack“ modifikacija skiriasi pakitusios formos bamperiais ir į bendrą dizainą įdomiai įkomponuotais apatinės dalies apsaugos elementais.
Geresnis automobilio pritaikymas bekelei visų pirma apima automobilio dugno dangalus, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsaugą, slenksčių apsaugos juosteles, pagerintas įkalnės/ nuokalnės įveikimo charakteristikas (užvažiavimo ir nuvažiavimo kampus, brastos įveikimo gylį), 2,75 cm paaukštintą pakabą, specialius ratlankius ir padangas ir, žinoma, 4MOTION visų ratų pavarą su bekelės režimais praturtinta pavarų dėže ir net nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio praverčiančiais vairavimo pagalbininkais.
TDI varikliai išvysto nuo 150 iki 140 AG ir nuo 340 iki 500 Nm
Antrosios kartos „Passat Alltrack“ variklių gamoje – net keturi visiškai nauji jėgos agregatai. Tai benzininis (TSI) ir trys dyzeliniai (TDI) motorai. Visi jie atitinka griežtus „Euro 6“ reikalavimus. Benzininis 162 kW (220 AG) variklis išvysto iki 350 Nm sukimo momentą. TDI varikliai atitinkamai 110 kW (150 AG) – iki 340 Nm sukimo momentą, 140 kW (190 AG) – iki 400 Nm sukimo momentą, o 176 kW (240 AG) – iki 500 Nm sukimo momentą. Pastarasis variklis yra iki šiol didžiausio sukimo momento agregatas, koks tik montuojamas į „Volkswagen Passat“.
Visi varikliai komplektuojami „Start-stop“ ir stabdymo energijos regeneravimo sistemomis. 150 AG galios TDI variklis gali būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Visi kiti varikliai derinami tik su automatinėmis DSG pavarų dėžėmis.
Kaip minėta, naujasis bazinės komplektacijos „Passat Alltrack“ tiekiamas su 4MOTION visų ratų pavara. Įprastomis sąlygomis taupant degalus galiniai atjungiami, o automobilį varo tik priekiniai varomieji ratai. Atsiradus praslydimo pavojui, įjungiamas galinis tiltas. Be to, atsiradus praslydimui, variklio judesys tiksliai paskirstomas praslystantiems ir nepraslystantiems ratams, taip užtikrinant didesnį pravažumą.
Kartu su jau 5-os kartos „Haldex“ mova 4MOTION pavaros mechanizme yra EDS elektroninis diferencialo blokatorius, o pati visų ratų pavara veikia glaudžioje sąveikoje su ECS elektrinio stabilumo paketu. Be to, 220 AG galios „Passat Alltrack“ 2.0 TSI ir 240 AG 2.0 TDI abi ašys komplektuojamos XDS+ sistema.
Už papildomą mokestį šią sistemą galima sumontuoti ir kituose modeliuose.
Visuose „Volkswagen Passat“ modeliuose su DCC adaptyvine važiuoklės valdymo sistema vienu mygtuko paspaudimu galima pasirinkti vieną iš galimų važiavimo režimų: ekonomišką, įprastą, sportinį ir individualų. Tuo tarpu naujasis „Passat Alltrack“ turi ir papildomą bekelės režimą. Jį įjungus, visos valdomos sistemos (variklio, pavarų dėžės ir važiuoklės) ir vairavimo pagalbininkai suderinami veikimui sunkesnėmis, nei įprasta, važiavimo bekele sąlygomis.
Maksimali bendra priekabos masė siekia net 2 200 kg
„Passat Alltrack“ puikiai pritaikytas priekabų buksyravimui, taip pat ir bekelėje. Šias galimybes užtikrina ypač tvirtas elektra valdomas buksyravimo kablys ir specializuotas buksyravimo pagalbininkas, padedantis manevruoti su priekaba. Maksimali bendra priekabos masė siekia net 2 200 kg. Su priekaba be stabdžių, „Passat Alltrack“ įveikia iki 8 proc. statumo įkalnes. Tempiant priekabą su stabdžiais, „Pasat Alltrack“ paklūsta iki 12 proc. statumo įkalnės.
„Front Assist“ situacijos priešais automobilį stebėjimo sistema ir miesto avarinis stabdys su pėsčiųjų atpažinimo funkcija padeda išvengti skaudžių eismo įvykių. Važiavimo eismo juostoje ir manevravimo pagalbininkai itin praverčia intensyvaus eismo miesto gatvėmis, pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys blokuoja pakartotiną smūgį.
Vaizdo už automobilio stebėjimo sistema padeda parkuoti automobilį ir važiuoti atbuline eiga.
„Passat Alltrack“ degalų sąnaudos
„Passat Alltrack“ degalų sąnaudos, l/100 km: 6,9 – 4,9 (vidutinės); CO2 tarša, g/km: 158 -129 (vidutinė), energinio efektyvumo klasė: C – A
„Passat Alltrack“ 2,0 l TSI 162 kW (220 AG) degalų sąnaudos, l/100 km: 8,5 – 6,9 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 158 – 157 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: C
„Passat Alltrack“ TDI 110 kW /150 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 5,9 – 4,3 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 130 – 129 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: A
„Passat Alltrack“ TDI 140 kW / 190 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 6,1 – 4,6 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 130 – 129 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: B – A
„Passat Alltrack“ TDI 176 kW / 240 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 6,6 – 4,8 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 145 – 144 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: B