Šį incidentą ir galimai pavėluotą Vilniaus gatves prižiūrinčios įmonės „Grinda“ reakciją į įvykį aiškinsis Miesto ūkio departamentas, tačiau „Grindos“ vadovai savo kaltės neįžvelgia – į slidų ruožą buvo sureaguota kaip įmanoma greičiau.
Problema – informacijos teikime. Informacija yra viskas, pagal ją mes sureaguojame.
„Problema – informacijos teikime. Informacija yra viskas, pagal ją mes sureaguojame. Vakar (antradienį) pirmą skambutį mes gavome apie pusę devintos (apie 20.30 val.), o jau prieš devynias (prieš 21 val.) išvažiavo pirmos mašinos į gatves. Būtume laimingi, jeigu bet kuris žmogus, pamatęs slidų kelio ruožą, surinktų 112 ir mums praneštų. Jeigu policija gauna iškvietimą į eismo įvykį, automatiškai praneša mums, kad ten atsitiko bėda. Bet būtų geriau, jeigu vairuotojai sutaupytų keletą minučių. Reagavimo laikas čia lemia viską. Kiek būtų įvykių neįvykę, jeigu būtume žinoję, kad slidu“, – sakė „Grindos“ direktorius Algimantas Vilūnas.
Vilniaus gatvėse antradienį nuo 22 val. barstė 20 sunkvežimių – pagal dabartines sąlygas, įmonės vadovo teigimu, tokio jų kiekio užtenka.
Jis teigė, kad pranešimus apie slidžius kelio ruožus paprastai gauna iš policijos jau įvykus avarijai. Geras to pavyzdys – spalio mėnesį čiuožykla tapusi Goštauto g. estakada, apie kurią pirmieji pranešė policijos pareigūnai ir, kol neatvažiavo „Grindos“ technika bei kelio nepabarstė druska, eismas estakadoje buvo uždarytas.
„Žmonėms sunku suprasti, ar čia ledas, ar čia tik šlapia – vairuotojus aš suprantu. Iš mūsų bazės atvažiuoti iki Laisvės prospekto – 10 minučių, ir situacija būtų sutvarkyta, jeigu apie šį ruožą būtume sužinoję anksčiau. Dabar gaila žmonių, kurie prisidaužė, bet kaltės mes kaip ir nelabai norime prisiimti“, – kalbėjo A.Vilūnas.