Nuvylė pardavimų skaičius
Tokį apsisprendimą koncernas grindžia sunkia finansine situacija. Nuo 2005-ųjų, kai „Chevrolet“ vėl buvo pradėtas pardavinėti Europoje, metiniai pardavimai siekė maždaug 200 000 vienetų. Pasak „General Motor“ vicepirmininko Steve Girsky, tokie skaičiai koncerno netenkino.
„Tikimės, kad toks sprendimas išeis į naudą mūsų markėms Europoje ir visame pasaulyje. Manome, kad „Opel“ Europoje yra stipresnis, nei „Chevrolet“. Šie pokyčiai turėtų būti naudingi mūsų koncernui“, – teigė „General Motors“ vicepirmininkas Steve Girsky.
Išliks tik „Corvette“
Tačiau „General Motors“ su savo „Chevrolet“ modeliais iš Europos žemėlapio visiškai neišnyks. Senąjame žemyne vis dar ketinama prekiauti „Corvette“. Pranešime priduriama, kad „Chevrolet“ vis dar išliks Rusijoje. Čia ši markė pagal pardavimus yra penkta. Ją lenkia „Lada“, „Renault“, „Kia“ ir „Hyundai“ modeliai.