Dėl ko vairuotojai kviečia pagalbą kelyje?

Ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ skaičiuoja, kad kiekvieną dieną bendrovės techninės pagalbos kelyje tarnyba klientams į pagalbą skuba po beveik 50 kartų. Net 4 atvejais iš 5 pagalbos prašančiojo automobilį prireikia gabenti į servisą, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Sulaikymo vietoje
Asociatyvi nuotr.: Techninė pagalba / 15min.lt skaitytojo Rimvydo nuotr.

Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ statistika, 2015 m. dažniausiai privalomuoju draudimu apsidraudę klientai į pagalbos kelyje tarnybą kreipėsi susidūrę su šiomis penkiomis problemomis.

Tarp kitų dažnesnių atvejų, kai vairuotojai kreipiasi profesionalios pagalbos, yra degalų sistemos gedimas, pakabos gedimas, avarinis automobilio atrakinimas, sugedęs generatorius ar sankaba. Bendrovė taip pat skaičiuoja, kad techninės pagalbos iškvietimų skaičius nuosekliai didėjo nuo metų pradžios ir piką buvo pasiekęs rugpjūčio mėnesį. Maždaug pusė visų iškvietimų yra Vilniaus ir Kauno miestuose ir rajonuose.

„Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ duomenys, absoliučią daugumą atvejų, kai kreipiamasi į techninės pagalbos tarnybą, sudaro rimti gedimai. Kadangi juos pašalinti galima tik servise, keturiais atvejais iš penkių prireikia automobilio transportavimo paslaugos. Maždaug penktadaliu atvejų problemas išsprendžia į vietą atvykęs techninės pagalbos specialistas, dar 2 proc. atvejų techninius nesklandumus pavyksta pašalinti konsultuojant klientus telefonu“, - pasakoja A. Juodeikis.

„Lietuvos draudimas“ skaičiuoja, kad vidutinė vieno iškvietimo kaina, jei už šią paslaugą tektų susimokėti, siekia 84 eurus. Tiesa, šia paslauga gali pasinaudoti kiekvienas „Lietuvos draudimo“ klientas, apsidraudęs privalomuoju draudimu, nes techninės pagalbos kelyje paslauga yra neatsiejama šio draudimo dalis. 

„Pagal iškvietimų skaičių ir problemų, su kuriomis kelyje susiduria vairuotojai, pobūdį, matome, kad techninės pagalbos kelyje paslauga yra aktuali ir naudinga vairuotojams ne tik eismo įvykių metu. Žmonės nėra linkę patys savamoksliškai remontuoti automobilio, nes šiuolaikiniai automobiliai yra aprūpinti sudėtingomis elektronikos sistemomis ir įranga, kurios remontui reikia specialių žinių. Jeigu ratą pakeisti dar daugelis moka, tai rimtesnių gedimų atvejais žmonės nenori kišti pirštų prie to, ko nesupranta“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Artūras Juodeikis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų