Visiškai elektrinis modelis, anonsuotas 2020 metų liepos mėnesį, iš pradžių turėjo būti pradėtas pardavinėti Japonijoje nuo 2021 metų vidurio, prieš automobiliui pasiekiant Europą, Šiaurės Ameriką ir Kiniją iki metų pabaigos.
Visgi penktadienio pranešime spaudai „Nissan“ teigė, kad klientai Japonijoje šiuo metu gali užsisakyti riboto leidimo modelį B6 „šiai žiemai“, nenurodydama datų, kada automobilis bus prieinamas kitose rinkose.
„Nissan“ atstovė spaudai patvirtino, kad puslaidininkių trūkumas, darantis poveikį viso pasaulio automobilių gamintojoms, trukdo plėtrai.
„Susidūrėme su įvairiais pramonės iššūkiais, įskaitant puslaidininkių trūkumą, ir mūsų prioritetas yra užtikrinti, kad pristatysime labai pažangų visiškai naują modelį <...> klientams, užtikrindami aukščiausią kokybės ir priežiūros lygį“, – teigė bendrovės atstovė naujienų agentūrai AFP.
„O norėdami įsitikinti, kad visi šie dalykai yra pasiekti, atidėjome pardavimus savo regione“, – pridūrė ji.
Šis modelis yra ypač svarbus „Nissan“, besitikinčiai, kad jis taps raktu į naują skyrių įmonės istorijoje, teigia gamintojos generalinis direktorius Makoto Uchida.
„Ariya“ yra pirmasis visiškai elektrinis „Nissan“ automobilis, skirtas bendrajai rinkai, nuo prieš dešimtmetį įvykusio „Leaf“ debiuto.
„Nissan“ su problemomis susidūrė dar prieš COVID-19 pandemiją, kai buvęs vadovas Carlosas Ghosnas įsivėlė į mokesčių slėpimo skandalą, o vėliau paspruko nuo Japonijos teisėsaugos į Libaną.
Tuo tarpu koronaviruso sukelta krizė tik pagilino gamintojos bėdas, įstumdama ją į nuostolius.
Praėjusį mėnesį bendrovė sumažino savo metinius grynuosius nuostolius, tačiau perspėjo, kad perspektyvas tebetemdo lustų trūkumas.
Puslaidininkių trūkumas susidarė iš dalies dėl padidėjusios paklausos išaugus buitinės elektronikos pirkimams pandemijos metu.
Be to, puslaidininkių pramonei taip pat neigiamos įtakos turėjo kelios nesėkmės, įskaitant gaisrą lustų gamykloje Japonijoje.