122 AG hibridinių agregatų pajėgumas šiam sąlyginai sunkiam automobiliui suteikė kiek nuobodoką charakterį. Beveik tiek pat galios turėjo baziniai antros kartos CR-X modeliai, tačiau jų svoris buvo žymiai mažesnis.
„Honda“ tikėjosi pardavimų „bumo“ tada, kai pareiškė, jog CR-Z yra pirmasis serijinis hibridinis automobilis su mechanine transmisija. Tačiau net ir padidinus variklių galią 2012 metais CR-Z modeliai vis tiek liko stovėti pardavimų salonuose.
Andriaus Lauciaus nuotr./„Honda Insight“ |
Iki 100 km/val. šie hibridai įsibėgėja per 9,1 sekundės, o vidutinės degalų sąnaudos siekia 5 litrus šimtui kilometrų. Tai – ne tokios dinaminės savybės, kokias norėtų matyti CR-X modeliams sentimentus turintys vairuotojai.
Negana to, „Insight“ hibridiniai modeliai taip pat nepaliko įspūdžio europiečiams. „Honda“ kompanijai niekaip nepavyko pasivyti segmento lyderio, „Toyota Prius“ automobilio, kuris buvo (ir yra) šiek tiek ekonomiškesnis ir gerokai populiaresnis už „Insight“.
Japonai europiečiams paliks tik hibridinį „Jazz“, tačiau ne už kalnų ir hibridinio superautomobilio NSX pasirodymas. „Honda CR-Z“ bei „Insight“ modelių pašalinimą iš Europos rinkos gamintojas argumentuoja tik prastais pardavimais.