Po jų paaiškėjo dar aštuoni pretendentai į konkurso nugalėtoją, kurio laukia ne tik lėktuvo bilietas ir akreditacija į vieną svarbiausių automobilininkų forumų visame pasaulyje – tarptautinę Ženevos automobilių parodą, bet ir Lietuvos Susisiekimo ministro taurė. Beje, visi trys pirmieji konkurso prizininkai taip pat bus apdovanoti ir žieminėmis „Good Year“ padangomis.
„Džiaugiuosi vis didėjančiu konkurso dalyvių aktyvumu, tačiau renginio organizatorius bene labiausiai džiugina tas faktas, jog su kai kuriais iš jų susitinkame jau ne pirmą ir ne antrą kartą,“ - sveikindamas klaipėdiečius ir renginio dalyvius iš aplinkinių rajonų pabrėžė konkursą organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius.
Organizatorių nuomone tai, kad konkursas per dešimtmetį įgijo būrį nuolatinių bičiulių – sveikintinas reiškinys, dar kartą patvirtinantis, kad tobulėti, kelti vairavimo meistriškumą bei eismo kultūrą, ką ir skatina tokie renginiai, visuomet buvo ir bus aktualu.
Organizatorių nuotr./„Geriausias Lietuvos vairuotojas“ konkurso atrankos etapas Klaipėdoje |
Antrojo etapo dalyviai, kaip reglamentuoja šio renginio nuostatai, pirmiausia varžėsi demonstruodami teorines žinias ir bendrą išprusimą, kurio būtinybe šiandien jau neabejoja dauguma vairuotojų – tikrų profesionalų. Kiekvienam teko atsakyti į 30 tik iš pirmo žvilgsnio nesudėtingų klausimų, kuriuos parengė Susisiekimo ministerijos bei „Regitros“ specialistai ir kuriems buvo skirtas 20 minučių laiko limitas.
Vertinimo komisija pasidžiaugė, kad būsimieji pretendentai į konkurso nugalėtojus iš Klaipėdos zonos darė mažiau klaidų, todėl varžytis praktinio vairavimo rungtyse teisę iškovojo 17 geriausiųjų teorijos žinovų, kurių tarpusavio varžytuves laimėjo Darius Jonaitis, atsakydamas į 30 klausimų suklydęs penkis kartus. Kiekviena padaryta klaida buvo vertinama 5 baudos sekundėmis, pliusuojamomis prie vairavimo trasoje sugaišto laiko.
Tik po kartą daugiau suklydo Tomas Janauskas, Artūras Orentas ir Darius Simutis.
Kaip ir pirmojo etapo finalininkų Kaune, taip ir antrojo Klaipėdoje laukė dvi nevienodų konfigūracijų trasos, kurias pretendentams į geriausiojo vairuotojo titulą teko įveikti su skirtingais ne tik dydžiu, bet ir savo charakteristikomis automobiliais – „Toyota Land Cruiser“ ir „Toyota Auris HSD“, kurio ratus suka net du varikliai – elektrinis ir benzininis.
Vairuodamas hybridinį „Toyota Auris HSD“ absoliučiai geriausiai laiką – 38, 75 sek. - pasiekė teorinėje dalyje nesublizgėjęs Tomas Šeputis.
Pralaimėjęs Tomui net 10 sekundžių Edgaras Liepa prieš sėsdamas prie kur kas didesnio „Toyota Land Cruiser“ vairo ... šalin nuspyrė batus. Ir ką jūs manote? Sunku dabar pasakyti, šis manevras ar koks kitas faktorius jam padėjo ne tik greičiausiai – per 53,67 sek. įveikti trasą su šiuo bekelės galiūnu, bet ir tapti absoliučiu varžytuvių antrojo etapo nugalėtoju.
E. Liepa abiejose trasose, pridėjus 40 sekundžių baudą už padarytas 8 klaidas atsakant į teorinius klausimus, sugaišo 2 min. 22,23 sek. Edgaras vairuoja išties meistriškai ir jei jį lydės didesnė sėkmė sprendžiant teorines užduotis, konkurso finaliniame etape jis gali būti labai kietas riešutas daugeliui varžovų.
Antrąją vietą iškovojo T. Kuprys, pasiekęs 2 min. 31,39 sek. laiką, o 2 min. 36,43 sek. rezultatas garbingą trečiąją vietą Klaipėdoje garantavo T. Šepučiui.
Visi pirmieji antrojo etapo prizininkai ir mažiausiai nuo jų atsilikę D. Jonaitis, A. Orentas, D. Simutis, Vytis Cibulskis ir geriausiai iš dailiosios lyties atstovių pasirodžiusi Vitalija Lazarevičienė iškovojo kelialapius į „Geriausiojo Lietuvos vairuotojo“ rinkimų finalą.
Konkurso trečiojo etapo varžytuvės ateinantį šeštadienį, spalio 1-ąją, vyks Vilniuje, prie Lentvario gatvėje esančio valstybinės įmonės „Regitra“ filialo.