Tikėtina, kad tokios kompanijos, kaip „General Motors“, „Volkswagen“ bei „Hyundai“ šiai rinkai gamins ekologiškesnes transporto priemones nei vietiniai gamintojai.
„Automobilių bei sunkvežimių gamintojai iš užsienio šalių gali prisitaikyti prie griežtėjančių taršos emisijų reikalavimų“, – teigia „Intellligence Automotive Asia“ vykdantysis direktorius Ashvinas Chotai. „Visa tai užtrauktų didelius sunkumus Kinijos mašinų gamintojams“.
„Volskwagen“ tokiai situacijai pasiruošė tiesiog puikiai: dabartiniai šios markės automobiliai yra 20 procentų ekologiškesni, nei gaminti iki 2005-ųjų.
Akivaizdu, kad įvedus griežtesnius reikalavimus šioje rinkoje smarkiai padidėtų ir hibridinių bei elektrinių automobilių paklausa.
Tai padėtų pasiekti tikslo, Kinijoje iki 2015-ųjų užregistruoti pusę milijono elektromobilių. Peliminariais skaičiavimais, iki 2020-ųjų šis skaičius išaugtų iki 5 mln. Nuo 2009 iki 2011 metų šioje valstybėje buvo parduota tik 13 tūkst. elektromobilių. Pagrindinė tokių mažų pardavimų priežastis – nepakankamai išvystyta infrastruktūra bei aukšta automobilių kaina.
Kinijos kompanijos BYD atstovai tikina, kad didmiesčių savivaldybės vis daugiau dėmesio skiria elektra varomiems autobusams. Teigiama, jog per paskutinį mėnesį vien Pekine pradėjo kursuoti 160 elektrinių autobusų.