„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Didžiausioje pasaulyje „tiuningo“ parodoje SEMA – vienetiniai „Kia“ modeliai

Šią savaitę prasidėjusioje didžiausioje pasaulyje automobilių puošybos ir tobulinimo 2015 m. SEMA („Specialty Equipment Market Association“) parodoje „Kia Motors America“ (KMA) publikai parodė iš karto keturis specialiai sukurtus rankų darbo koncepcinius automobilius.
„KIA A1A Optima“
„KIA A1A Optima“ / KIA nuotr.
Temos: 2 KIA Tiuningas

„Kia“ – iššūkius mėgstantis prekinis ženklas, o mūsų galimybės lenkia bendrą pramonės lygį. Tai įrodo ir augantis pirkėjų, atrandančių naujuosius „Kia“ modelius, skaičius,“ – sakė KMA viceprezidentas Michaelas Sprague.

„Visiškai naujo 2016-ųjų metų „Optima“ ir beveik neatpažįstamai pasikeitusio „Sportage“ modelio debiutas yra geras postūmis „Kia“ kompanijai patraukti dar daugiau pirkėjų dėmesio,“ – pridūrė jis.

„A1A Optima“

Florida garsėja kaip geriausia atostogų vieta Amerikoje. Ši valstija taip pat įžymi turtinga savo istorija ir subtropiniu spindesiu, kuriuo galima mėgautis leidžiantis į kelionę atvirą stogą turinčiu automobiliu. 

Saulėtoji valstija yra garsi savo A1A greitkeliu, besitęsiančiu net 300 mylių. Tai juodo asfalto juosta, vingiuojanti per kristalo baltumo smėlynus, okeano pakrante, laukinius gamtos kampelius, ir pasibaigianti Key West kurortu. Šio greitkelio dvasia neaplenkė „Optima“ kūrėjų ir pastūmėjo juos naujojo 2016 m. „Optima“ modelio pagrindu sukurti unikalų keturių durų rodsterį.

KIA nuotr./„KIA A1A Optima“
KIA nuotr./„KIA A1A Optima“

„A1A Optima“ aistringus keliautojus po Ameriką sužavės atviru stogu ir sutrumpintu priekiniu stiklu. Tačiau tai dar ne viskas. „LUX Motorwerks“ kūrėjai pasirūpino, kad parodoje pristatomas automobilis išties būtų pasiruošęs kelionei. Sutvirtintas sumaniai paslėptais plieno vamzdžiais kėbulas savo tvirtumu beveik nenusileidžia originalui, tad automobilis gali pasigirti itin tvirta struktūra. „A1A Optima“ galinės durelės pritvirtintos ant gale sumontuotų vyrių ir atsidaro į priešingą nei įprasta pusę. 

Eksterjero kūrėjus įkvėpė ryškios „Key West“ kurorto „South Beach“ paplūdimio spalvos, todėl automobilio kėbului buvo parinkta akį traukianti turkio spalva. „HRE S104“ ratai ir „Tiarra Luxury“ radiatoriaus aušinimo grotelės suteikia modeliui modernaus estetiškumo, kuriuo alsuoja visa „South Beach“ zona.

„A1A Optima“ interjero dizainas suderintas su stilingu eksterjeru. Gilios priekinės sportinio tipo sėdynės ir tokios pat galinės sėdynės atskirtos prailgintais porankiais ir unikalia centrine konsole. Sėdynes dengia minkšti, tvirtos odos apmušalai bei puošia tolygiai interjero linijas pabrėžiantys sidabro spalvos akcentai. Galingas 245 AG keturių cilindrų variklis puikiai dera su modernia išmetimo sistema ir lemia „prikimusį“ „A1A Optima“ variklio garsą. „Ksport“ sportinė pakaba sumažino automobilio prošvaisą, tačiau vizualiai automobilį padarė kur kas labiau pastebimą. 

„PacWest Adventure Sorento“

LGE-CTS pasirūpino, kad „PacWest Adventure Sorento“ būtų pasiruošęs bet kokiai kelionei. Kūrėjų komanda rekonstravo automobilio priekį bei galą. Pailgintos pakabos svirtys ir važiuoklės pusašiai bei didžiuliai ratai su specialiomis padangomis leidžia važiuoti bekele ir sukuria grėsmingo automobilio įvaizdį. Šis modelis yra šešiais coliais aukštesnis už standartinę „Sorento“ versiją.

Aukštesnė pakaba leido LGE-CTS komandai išrinkti rimtą bekelės „avalynę“. „LT285/70R17 Nitto Trail Grappler M/Ts“ padangomis apautų naujo BMF stiliaus S.S.D. 17x8.5 colių ratų tiesiog sunku nepastebėti. Nelygumus sugeria „Fox Racing 2.0“ amortizatoriai bei „Eibach“ spyruoklės. 

KIA nuotr./„KIA PacWest Adventure Sorento“
KIA nuotr./„KIA PacWest Adventure Sorento“

Naujas galinis ir priekinis bamperis su integruotomis apsauginėmis plieno plokštėmis ir šoninėmis apsaugomis saugo menišką kėbulo dailininkų darbą. „MileMarker PE4500ES“ tempimo gervė su ypač stipriu sintetiniu lynu padeda ištraukti purve užklimpusias kitas transporto priemones ar iš purvo gniaužtų išsigelbėti pačiam. LGE-CTS komanda paliko „Kia“ simboliu tapusias „tigro nosies“ groteles. Stogo bagažinės laikikliai tvirtai apglėbę laiko viską, ko reikia smagiai nakčiai stovyklavietėje. 290 AG ir 341 Nm variklio galios tikrai pakanka, kad „Sorento“ galėtų drąsiai kopti į stačią įkalnę, o speciali WFJ oro įsiurbimo sistema leidžia „PacWest Adventure Sorento“ „nardyti“ purvynuose ir giliose balose. 

„Sorento“ pagrindinis tikslas – tarnauti vairuotojo ir keleivių patogumui. „PacWest Adventure Sorento“ modelis taip pat yra patogus kelionėms. Be to, jis pritaikytas keleivius komfortiškai nugabenti į giliausius miškus bei iš ten saugiai parvežti atgal. Interjero išskirtinių bruožų sąrašas prasideda kruopščiai parinktos spalvos prietaisų skydelio ir durelių apmušalais, „Daystar“ LED žibintus aktyvuojančiais mygtukais bei grublėtais kilimais. 

Ant sėdynių atlošų ir galvos atramų išsiuvinėti „Kia“ logotipai, o sėdimoji sėdynių dalis papuošta padangų įspaudų raštu. Spalvotas 8 colių „Alpine Mobile Media“ lietimui jautrus ekranas su priekine kamera užbaigia grėsmingo ir iššūkiams visuomet pasiruošusio keliautojo privalumų sąrašą. 

„Photo Safari Sedona“

Daugelis JAV regionų šiuo metų laiku nusidažo ypatingomis spalvomis. Tviskanti raudona, geltona, oranžinė persipina su karamelinės, sodriai rudos ir „espresso“ kavos atspalviais. Ir vis dėl to gražiausią rudens spalvų puokštę galima pamatyti tik „Northeast“ regione. Šio regiono vaivorykštinis spalvų žaismas traukia tiek fotografijos mėgėjus, tiek profesionalus. „Photo Safari Sedona“ buvo sukurta įamžinti šį Šiaurės rytų grožį. Šiuo automobiliu bus vienas malonumas leistis į „medžioklę“ su fotoobjektyvu. 

„Photo Safari Sedona“ perkelia daugiafunkcės transporto priemonės sąvoką į kitą lygmenį. Standartinis aštuonvietis „Sedona“ vienatūris buvo kardinaliai perdarytas į dvivietį fotografo svajonių automobilį. Kūrybingų „LGE-CTS Motorsports“ specialistų sumeistrautas tiek keliams, tiek bekelei pritaikytas automobilis suteikia fotografams neribotas galimybes fotografuoti, redaguoti nuotraukas bei vaizdo įrašus ir dieną, ir naktį. 

„KIA Photo Safari Sedona“
„KIA Photo Safari Sedona“

Modelio kūrimo procese dalyvavo profesionalūs fotografai, tad kiekviena jo detalė buvo kruopščiai apgalvota ir pritaikyta šios profesijos atstovų ir mėgėjų poreikiams. Specialiai pagaminti plieniniai stogo laikikliai yra pritaikyti pritvirtinti tradicines DSLR kameras, aukštos raiškos WASPcam vaizdo sistemą, gerves ir kitą įrangą. Laikikliai yra pakankamai tvirti išlaikyti fotografą (ir drąsų jo asistentą). Dėl saugumo prie jų žmogus gali prisitvirtinti specialiais laikikliais. 

Automobilio galinė dalis buvo palikta atvira, kad būtų patogiau sukrauti ir iškrauti bagažą. Tačiau ji turi daug skyrių, kuriuose galima paslėpti daiktus. „Photo Safari Sedona“ taip pat turi „Helwig“ pneumatinę pakabos sistemą, kuri automatiškai reguliuoja automobilio kėbulo aukštį ir gali gerokai padidinti prošvaisą. 

„KIA Photo Safari Sedona“
„KIA Photo Safari Sedona“

Sukurta profesionaliam fotografavimui tiek dieną, tiek naktį „Photo Safari Sedona“ gali pasigirti ypač ryškiais 6 colių „KC HiLites pro-sports gravity“ LED žibintais, sumontuotais iš visų keturių transporto priemonės pusių. „Daystar“ jungiklis akimirksniu naktį paverčia diena. „Photo Safari Sedona“ bekelę padeda įveikti specialios „Nitto Dura Grappler 265/65R17“ padangos, sumontuotos ant 17 colių „Method Rally“ ratų. 

Kūrėjų dėmesys detalėms atsispindi ir automobilio viduje. Kiekvienas apdailos elementas bei vairuotojo sėdynės dizainas buvo kruopščiai apgalvotas. Vietoj tradicinės „Sedona“ vidurinės sėdynių eilės buvo įrengta profesionali nuotraukų redagavimo studija, turinti naujausią įrangą, įskaitant ir 27 colių „iMac“ kompiuterį su 5K „Retina“ ekranu. Be to, įrangos budėjimo laiką palaiko kariuomenės naudojamos itin talpios specialios baterijos, tad fotografai gali valandų valandas naudotis įranga neužvedę automobilio. 

Baterija automatiškai įsikrauna „Photo Safari Sedona“ riedant. Rankų darbo riešutmedžio stalas, reguliuojamos padėties klaviatūros stalelis bei stalčiai leis patogiai dirbti ir tvarkingai susidėti inventorių. Specialiai sukurtus, daugiataškius saugos diržus turinčias „Beard Torque“ sportines sėdynes galima išimti pro galinio keleivio dureles arba pritvirtinti nuotraukų redagavimo zonoje.  Tvirtos bevielės RW radijo ausinės leidžia vairuotojui nepertraukiamai bendrauti su fotografu. Išėmus priekinio keleivio sėdynę atsiranda daugiau erdvės vežtis papildomų daiktų ir įrangos. 

„Forte Koup Mud Bogger“

Meilė automobiliams įkvepia entuziastus būti kūrybingus ir mėgautis savo aistra. Amerikoje yra keletas vietų, kuriose vairavimo malonumas itin puoselėjamas. Grįžkime, į 1970-uosius, kada purvo lenktynės tapo populiarios visose valstijose ir netgi Kanadoje. Yra kažkas nepaaiškinamai malonaus išsipurvinti iki ausų. Tiesą sakant, „Forte Koup Mud Bogger“ mieliau nertų į purvo vonią, negu tviskėtų SEMA parodoje. 

Kai „Kia“ ir „Lux Motorwerks“ sutarė drauge kurti „Forde Koup Mud Bogger“ modelį, abi komandos vieningai nusprendė, kad didžiausias smagumo procentas turi tekti automobilio priekiui. Važiuoti ekstremalioms sąlygoms pritaikyto automobilio kūrimo darbai prasidėjo jo uždėjimu ant milžiniškų, net 28 colių padangų, sumontuotų ant 15x10 colių „Fuel Off-Road“ ratlankių. Automobilio ratams išrinkta purvui kontrastinga balta spalva. 

KIA nuotr./„KIA Forte Koup Mud Bogger“
KIA nuotr./„KIA Forte Koup Mud Bogger“

Siekiant ratus ir padangas pritaikyti automobiliui, teko rekonstruoti sparnus ir šonines ratų arkas. Ir dieną, ir naktį šiam automobiliui paklysti neleidžia ryški LED žibintų juosta. Raudonos, baltos ir mėlynos spalvos deriniai puikiai dera tarpusavyje ir palaiko patriotinę amerikiečių dvasią. 

Pro panoraminį stogą galima pakliūti į „apnuogintą“ automobilio saloną, kuriame nerasite kilimų, tik „Line X“ apsaugine danga išklotas grindis. Įprastos „Forte Koup“ sėdynės buvo pakeistos „Sparco Evo II Red Race“ sportinėmis sėdynėmis su „Sparco 4PT Snap-In” sportiniais saugos diržais, taip pat sumontuotas sportinis „Sparco L575“ vairas. Purvo lenktynėse dalyvaujantys automobiliai privalo turėti saugos lankus. „Forte Koup Mug Bogger“ – ne išimtis. Šio automobilio rankų darbo kėbulas priderintas prie baltų ratų. Pagrindinis šio automobilio tikslas – suteikti malonumą važiuojant bekele. Ir jis savo tikslą pateisina su kaupu.

KIA nuotr./„KIA Ballast Point Sedona“
KIA nuotr./„KIA Ballast Point Sedona“

„Ballast Point Sedona“

2014 m. SEMA parodoje pasirodęs „Ballast Point Sedona“ modelis šiemet švenčia sugrįžimą ir pristato lankytojams saulėtąją Kaliforniją. Kartu su „Ballast Point Brewing & Spirits“ komanda sukurtas automobilis-baras, siūlantis paragauti naminio alaus, šiemet buvo patobulintas. Dabar jis dar ryškiau skleidžia jūros tematikos, kuri yra neatsiejama šio alaus gamintojo dalis, motyvus.

„Ballast Point Sedona“ akį traukia tvirtu raudonmedžio korpusu su nuleidžiamu stogu ir nulenkiamu baru. Pašalinus automobilio stogą prireikė gerokai sutvirtinti kėbulą, kad išlaikytų prie jo pritvirtintas baro plokštes. Vienos „Sedona“ durys buvo užvirintos, o pro kitas barmenas gali patekti į savo barą po atviru dangumi. Keleiviams skirta automobilio dalis buvo rekonstruota į baro virtuvę, kurioje tilpo „Micro Matic“ alaus pilstymo čiaupai, aušinimo įranga ir alaus statinės. Priekinė keleivio sėdynė taip pat užleido vietą baro reikmėms.  

KIA nuotr./„KIA Trail’ster“
KIA nuotr./„KIA Trail’ster“

„Trail’ster“

Stiliaus ikona tapusio „Soul“ modelio pagrindu sukurtas „Trail‘ster“ parodos lankytojų dėmesį kausto savo „Polar Pearl Snowdrift/Terra Bronze Metallic“ spalvų deriniu, unikaliu suvyniojamu stogu ir aliuminine dugno apsauga. Šis automobilis buvo sukurtas tiems, kas nori pabėgti nuo miesto šurmulio ir pasinerti į kalnų magiją, kurią gaubia sniegas, purvas ir rūkas. Be to,  „Trail‘ster“ puikiai pritaikytas gabenti smagią išvyką garantuojančią įrangą. Tvirtas, funkcionalus ir iššūkių nebijantis automobilis buvo sukurtas „Kia“ Kalifornijos dizaino studijoje, kurioje gimė ir tokie nepamirštami koncepciniai modeliai kaip „Track‘ster“ bei „GT4 Stinger“. 

Visais ratais varomas „Trail’ster“ suteikia neribotas galimybes mėgautis kalnų pramogomis: slidėmis ar snieglente, stovyklavimu ar važinėjimu kalnų dviračiais. Nesvarbu, kokį kliūčių ruožą jums yra paruošę kalnai – snieguotą įkalnę, slidžią nuokalnę ar klampius purvynus – dėl visų varančių ratų sistemos „Trail‘ster“ neleis pakliūti į bėdą. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs