Didžiausios automobilių gamintojų nesėkmės ir visų laikų nuostolingiausi projektai

Automobilių kompanijos kasmet pristato naujus modelius ir stengiasi mus kažkuo nustebinti. Kai kada tas noras išsiskirti atsisuka kitu galu. Šias epines nesėkmes automobilių gamintojai norėtų pamiršti kuo greičiau.
Elektra varomas „DeLorean“ – prekyboje 2013-aisiais
Elektra varomas „DeLorean“ / Gamintojo nuotr.

„Chevrolet SSR“ („Super Sport Roadster“) – gamintas 2003-2006 metais

„Chevrolet SSR“ ©commons.wikimedia.org
„Chevrolet SSR“ ©commons.wikimedia.org

Galima tik įsivaizduoti, kaip per „General Motors“ kompanijoje vykusį automobilių projektuotojų ir dizainerių susirinkimą kažkas leptelėjo: „Ei, o kas jei mes padarytume štai tokį nestandartinį pikapą?“

Tam žmogui „GM“ vadovams reikėjo parodyti duris, bet vietoje to – nuspręsta gaminti tai, ką jūs matote žemiau pateiktoje nuotraukoje.

Ir „Chevrolet SSR“ transformuotas pikapas atrodė ne tik egzotiškai, dėl ko daugelis vairuotojų jį vadino „keistu“, bet ir tuo pačiu šis automobilis buvo nedidelės galios ir net per brangus.

Dizaineriai įkvėpimo sukurti tokios išvaizdos „Chevrolet SSR“ automobiliui sėmėsi iš 1947-1955 metų „Chevrolet“ pikapų.

Iš pradžių „SSR“ modelis turėjo V6 variklį, bet greitai „GM“ jį patobulino iki V8. Visgi, net ir to daugeliui pirkėjų neužteko.

Virš 2 tonų sveriantis, V8 variklį turintis ir beveik 40 000 eurų kainuojantis „Chevrolet SSR“ automobilis domino tik labai specifinį skonį turinčius pirkėjus.

Todėl „GM“ iš viso pagamino tik 24 150 „Chevrolet SSR“ automobilių ir paskutinis modelis nuo gamyklos linijų išriedėjo 2006 metais kovo 17 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų