„Cadillac XLR/XLR-V“ – gamintas 2004-2009 metais
„GM“ neužteko „Chevrolet SSR“ automobilio ir matyt kažkas vėl pasiūlė genialią mintį: „Ei, padarom kadilaką, korvetės versijos“. Kaip tarė, taip ir padarė.
Štai taip ir gimė „Cadillac XLR“ – dvivietis kabrioletas su atlenkiamu stogu.
„XLR“ galėjo pasigirti adaptyvia pakaba, kurią „Cadillac“ pavadino „Magnetic Ride Control“. Ji valdė vertikalų judėjimą važiuoklės atžvilgiu, o ne nuo kelio dangos priklausantį judėjimą.
Toks sprendimas išlaikė padangas statmenas posūkiuose, įsibėgėjant bei stabdant ir tai suteikė automobiliui geresnį važiavimą bei valdymą.
Tuo metu „XLR“ konkuravo su „Mercedes SL“, tad „GM“ 2006 metais pristatė patobulintą automobilio versiją – „XLR-V“. Jis tuo pačiu gavo ir naujos kartos „Northstar V8“ variklį.
Visgi tokie „Cadillac“ modeliai kainavo daugiau nei 100 000 eurų, tad jo 2005 metais buvo parduota 3 730 modelių, o naujos versijos 2006 metais – 3 203.
Pardavimai 2007 metais nukrito iki 1 750, o 2008 siekė tik 1 250. Galiausiai jo gamyba 2009 metais buvo nutraukta ir iš viso šiu automobilių pagaminta 15 460.