Trečiosios kartos kompaktiškasis modelis reprezentuoja ir naująją BMW priekiniais ratais varomų automobilių platformą, greta vairavimo malonumo sukuriančią ir gerokai didesnę erdvę salone.
Naujasis automobilis bus siūlomas tik penkerių durelių kėbulo ir yra penkiais milimetrais trumpesnis už pirmtaką (4319 mm), tačiau net 34 milimetrais platesnis (1799 mm) bei 13 milimetrų aukštesnis (1434 mm). Atstumas tarp ašių sumažėjo 20 milimetrų (2670 mm).
Nepaisant to, 1 serijos BMW dar niekada nebuvo toks erdvus – tai užtikrina moderni automobilio platforma. Ypatingai išaugusią erdvę galės pajusti ant galinės sėdynės važiuojantys keleiviai, kurių kojoms vietos iki priekinės sėdynės tapo 33 milimetrais daugiau, o atstumas iki lubų padidėjo 19 milimetrų. Bagažinės erdvė taip pat išaugo nuo 360 iki 380 litrų, kurią galima dar padidinti iki 1200 litrų nulenkus galinių sėdynių eilę. Beje, pirmą kartą šiame modelyje bus galima užsakyti elektra valdomą bagažinės dangtį.
Penki modernūs varikliai
Nuo gamybos pradžios automobilį bus galima komplektuoti su vienu iš penkių siūlomų naujausios kartos ekonomiškesnių ir mažiau taršių „BMW EfficientDynamics“ variklių: dviejų benzininių ir trijų dyzelinių. Trijų cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio benzininis variklis generuos 103 kW/140 AG galią ir 220 Nm maksimalų sukimo momentą, o galingiausiame „M135i xDrive“ montuojamas dviejų litrų keturių cilindrų motoras pasieks net 225 kW/306 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą. Benzininių jėgainių degalų sąnaudos sieks vidutiniškai nuo 5 iki 7,1 litro šimtui kilometrų, o CO2 išmetimas – 114-162 g/km.
Dyzelinių variklių galia siekia nuo 85 kW/116 AG trijų cilindrų 1,5 litro jėgainėje iki 140 kW/190 AG keturių cilindrų 2 litrų motore, o maksimalus sukimo momentas – nuo 270 Nm iki 400. Vidutinės dyzelino sąnaudos siekia nuo 3,8 iki 4,7 litro šimtui kilometrų, o CO2 išmetimas – 100-124 g/km.
Šie varikliai poruojami su standartinėje įrangoje siūloma šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Papildomai galima pasirinkti septynių bėgių dvigubos sankabos automatinę „Steptronic“ transmisiją, o galingesnėse versijose siūloma aštuonių laipsnių automatinė „Steptronic“ pavarų dėžė.
Naujasis automobilis bus siūlomas tiek varomas priekiniais ratais, tiek su išmaniąja visų varomų ratų sistema „xDrive“. Papildomai galima pasirinkti adaptyvią arba „M Sport“ važiuokles – automobilio su pastarąja prošvaisa bus 10 milimetrų žemesnė. Adaptyvia pakaba aprūpintas automobilis suteikia vairuotojui galimybę rinktis tarp komfortiško ar sportiško važiavimo režimų.
Pirmą kartą 1 serijos BMW bus siūloma užsakyti ir su 19 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais.
Visiškai skaitmenizuotas
Trečiosios kartos 1 serijos BMW, kaip ir kituose naujausiuose gamintojo modeliuose, įdiegta naujausia BMW 7.0 operacinė sistema, leidžianti priklausomai nuo situacijos ar poreikio nustatymus valdyti skirtingais būdais: gestais, balsu, per lietimui jautrų 8,8 arba 10,25 colio įstrižainės centrinį ekraną ar naudojantis „iDrive“ valdikliu ir papildomais mygtukais ant vairo ir aplink pavarų perjungimo svirtį.
Tiek prietaisų skydelio, tiek centrinis ekranas savo forma ir išdėstymu lyg atkartoja firmines radiatoriaus groteles ir taip pat išsiskiria atnaujintu grafiniu dizainu. Nuo dabar 1 serijos BMW automobilyje galima pasirinkti ir spalvotą 9,2 colio įstrižainės projekcinį ekraną, leidžiantį vairuotojui matyti svarbiausią informaciją neatitraukiant akių nuo kelio. Taip pat pirmą kartą 1 serijos BMW pirkėjams bus siūloma galimybė užsakyti elektra valdomą panoraminį stogą.
Be kitų privalumų, naujajame automobilyje įdiegtos prieš tai tik aukštesnės klasės modeliuose naudotos skaitmeninės technologijos. Vairuotojams siūloma savo išmanųjį telefoną paversti skaitmeniniu raktu ir naudotis vos prieš keletą mėnesių naujajame 3 serijos BMW pristatyto išmaniojo asmeninio asistento paslaugomis – ši, balsu valdoma sistema pagelbės įvairiausiais klausimais: nuo patarimų, kaip naudotis konkrečiomis automobilio funkcijomis, iki pasiūlymų, ieškant artimiausios degalinės ar restorano. Išmanusis asistentas taip pat įsimena vairuotojo įpročius ir vėliau gali pateikti tinkamesnius pasiūlymus.
Naujojo 1 serijos BMW vairuotojai taip pat galės naudotis „Connected Navigation“ paslaugomis, leidžiančiomis maršrutą planuoti atsižvelgiant į realiu laiku veikiančius faktorius, o norimą kryptį perkelti iš mobiliųjų programėlių tiesiai į automobilio navigacijos sistemą.
Keliuose – nuo rudens
Į naujosios kartos 1 serijos BMW perkelta daugelis inovatyvių vairuotojo pagalbos bei saugumo sistemų iš aukštesnių klasių modelių. Standartinėje įrangoje įdiegtos perspėjimo apie galimą susidūrimą (taip pat ir su pėsčiaisiais ar dviratininkais) sistemos su automatiniu stabdžių aktyvavimu, taip pat važiuojant 70-210 km/val. greičiu veikianti eismo juostos palikimo perspėjimo sistema su grįžimo į ją funkcija. Papildomai galima rinktis aktyvią greičio palaikymo sistemą, veikiančią važiuojant iki 160 km/val. greičiu, bei vairuotojo pagalbos paketą, apimantį skirtingas perspėjimo sistemas.
Be to, bus siūloma užsisakyti išmanią parkavimo atstumo kontrolės sistemą, padedančią ne tik be vairuotojo pagalbos pastatyti automobilį, bet ir įsimenančią paskutinius lėtai nuvažiuotus 50 metrų bei leidžiančią išvažiuoti atgal tiksliai ta pačia trajektorija. Taip užtikrinamas saugus ir patogus automobilio statymas itin ankštose vietose.
Viešumoje naujuosius 1 serijos BMW pirmą kartą bus galima pamatyti birželio 25-27 dienomis vyksiančiame BMW grupės renginyje #NEXTGen, kompanijos būstinėje Miunchene. Vėliau jį bus galima išvysti tarptautinėje parodoje Frankfurte rugsėjį.
Oficiali pasaulinė šio modelio premjera numatyta rugsėjo 28 dieną.