Pasak Lexo, „Tesla“ kompanija praktiškai neturi konkurencijos, o tai gali sulėtinti šių technologinių naujovių progresą.
Lexas Fridmanas tapo ypač gerai žinomas po to, kai paskelbė savo tyrimo rezultatus. Jis tyrinėjo „Tesla“ autopilotą ir kitas vairuotojo pagalbos bei autonomines vairavimo sistemas.
Naujame savo interviu dirbtinio intelekto ekspertas L.Fridmanas teigė, kad visiškai palaiko „programinė įranga pirmiausiai“ požiūrį, kai kalbama apie savavaldes transporto priemones.
Jis yra įsitikinęs, kai pirmiausiai reikia dirbti būtent šioje srityje, jei norime pereiti prie tokių transporto priemonių:
„Manau, kad turime leisti geriems programinės įrangos inžinieriams atlikti savo darbą. Norėčiau, kad kitos bendrovės konkuruotų su Tesla. Programinės įrangos srityje Tesla yra labai stipriai išsiveržusi į priekį. Ji automobilių sektoriuje lenkia visus ir tai yra problema. Konkurencija yra geras dalykas ir aš baiminuosi, kad kiti nuo Tesla kompanijos taip stipriai atsilikdami jau nedaro spaudimo, tad ji gali pritrūkti idėjų ir taip sulėtės progresas.“
Lexas Fridmanas taip pat pridūrė, kad daugelis automobilių neturi galimybės savo programinę įrangą atnaujinti belaidžiu būdu, išskyrus tik bazinės informacijos pateikimą.
Ir dirbtinio intelekto (DI) ekspertas yra teisus. Nė vienas automobilių gamintojas neturi tokių galimybių, kaip „Tesla“ ir tik GM bei „Porsche“ pranešė bandantys išplėsti savo galimybes atsiųsti programinės įrangos naujinimus į savo gaminamus automobilius.
Tačiau Lexas Fridmanas teigia, kad „Tesla yra neabejotinas lyderis dėl savo programinės įrangos. Tai yra jų transporto priemonių pagrindas ir nei vienas kitas didelis automobilių gamintojas negali prilygti E.Musko kompanijai. Interviu su Lexu Fridmanu žiūrėkite čia: