Prieš maždaug trejus metus debiutavęs vilkikas jau kitąmet gaus detalių paketą, pakoreguosiančių netgi jo eksterjerą (vaizdo kameros vietoje konvencinių galinio vaizdo veidrodėlių, skydelis nuo saulės ir keletas smulkesnių akcentų), tačiau dar svarbesni pokyčiai plika akimi nematomi.
Į „DKV LIVE Metų sunkvežimis 2023“ bandymų trasą atkeliausiantis MAN TGX turi atnaujintą ir 10 AG sustiprėjusį variklį. Dabar 12,4 l darbinio tūrio, 6 cilindrų jėgos agregato pajėgumas siekia 480 AG / 353 kW, o maksimalus sukimo momentas – 2450 Nm.
Motoro degimo kameros geometrija optimizuota, jis pasižymi didesniu suspaudimo laipsniu ir sumažintu išmetamųjų dujų recirkuliacijos greičiu. Tai lemia efektyvesnį degalų deginimą, aukštesnę piko temperatūrą ir didesnį efektyvumą. Be to, naujoji variklio įpurškimo sistema su dideliu purkštukų srautu ir nauji degalų purkštukai dar tikslesniam įpurškimui, taip pat visapusiškos priemonės, skirtos sumažinti trinties nuostolius variklyje, taip pat sumažinti nuostolius dėl dujų mainų, skatina bendrą variklio efektyvumą.
Palyginus su pirmosios kartos vilkiku, naujasis TGX su geresniais aerodinaminiais kabinos konstrukcijos elementais, topografinius GPS duomenis naudojančia automatinio greičio palaikymo sistema „MAN EfficientCruise“, sutaupo maždaug 8 proc. degalų. Kadangi dyzelino sąnaudos krovinių gabenimo versle sudaro apie 30 proc. visų sąnaudų, vilkikų „apetitas“ transporto kompanijų savininkams yra vienas svarbiausių pasirinkimo kriterijų.
Svarbu ir tai, kad naujieji MAN varikliai turi gerokai efektyvesnę išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemą, sudarytą iš patobulintos SCR technologijos (selektyviojo katalizinio redukcijos) ir savaiminio atsinaujinimo filtrų sistemos CRT (nuolat regeneruojančios gaudyklės). Tai leido NOX (azoto oksidų) emisiją priartinti prie nulinės reikšmės. CO₂ emisija siekia 48,2 g/TKM.
Vienas pačių svarbiausių pokyčių – vilkiko skaitmenizavimas. TG serijos sunkvežimiai turi visiškai naujos architektūros elektroninę sistemą, bei su ja susietą skaitmeninių paslaugų asortimentą. Kiekvienas automobilis gauna tiksliai tokį kabelių komplektą, kokio reikia individualiai įrangai ir pritaikymui. Tai leidžia sumažinant svorį, ženkliai palengvina surinkimą, priežiūrą, remontą ir jo kainą. Atsiradus kokiam nors pažeidimui, laidų fragmentus galima atskirti tam tikruose taškuose, keičiant tik probleminę vietą, bet ne visą pynę. Be to, elektroninės vilkiko smegenys dabar yra paruoštos prisijungti bet kokias būsimas sistemas, talkinančias vairuotojui ar automatizuojančias atskirus procesus, įskaitant ir autonominį važiavimą.
TGX sugeba pats siųsti duomenis apie savo „sveikatą“ į atitinkamas duomenų bazes, todėl artėjant techninės patikros terminui, serviso meistrai gali būti pasiruošę reikiamas detales, o tai pastebimai sutrumpina prastovas. Jei anksčiau kiekviena automobilio sistema turėjo savo kompiuterį, tai dabar viskas perkelta į vieną modernų elektroninių smegenų centrą, kontroliuojantį visus procesus ir leidžiantį žymiai pagerinti visų sunkvežimyje sumontuotų jutiklių sąveiką. Artimiausioje ateityje visus programinės įrangos atnaujinimus bus galima įdiegti nuotoliniu būdu, naudojantis interneto sąsaja ir išvengiant vizitų į firminius servisus.
Iš karto po debiuto MAN TGX laimėjo „Tarptautinio metų sunkvežimiio 2021“ (angl. International Truck of the Year – ITOY) konkursą Komisija taip pat pabrėžė aukštą saugumo lygį, kuris, tokių funkcijų kaip radaro veikimu pagrįstos posūkių ir juostos keitimo pagalbinės sistemos pagalba grįžtant į reikiamą eismo juostą ir važiuojant kamščiuose, dėka, ne tik sumažina vairuotojui tenkantį spaudimą, bet ir labai prisideda prie kitų eismo dalyvių saugumo.