Dėl dviejų daugiau nei po 10 tūkst. kv. metrų ploto ir daugiau nei po 500 automobilio stovėjimo vietų turinčių verslo centrų atsiradimo suintensyvės eismas Lvovo gatvėje. Dėl to atnaujinama jos dalis nuo sankryžos su Linkmenų gatve – didinamas eismo juostų skaičius, klojami nauji šaligatviai.
„Šalia Lvovo gatvės vystomos teritorijos, statomi pastatai, kuriamos naujos stovėjimo vietos. Šioje gatvėje transporto ir pėsčiųjų eismas intensyvės, todėl būtina keisti buvusios gatvės techninius parametrus (šaligatvius, eismo juostų skaičių, sankryžos tipus), kad eismo sąlygos būtų sklandesnės ir saugesnės“, – kalbėjo Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis.
Jis teigė, kad pagal gatvės rekonstrukcijos projektą, nuo Geležinio Vilko g. esančios „Statoil“ degalinės iki sankirtos su Lvovo g. numatomas dvipusis eismas. Siekiant šią vietą padaryti saugesnę, nes jungtis nuo Edukologijos universiteto žiedinės sankryžos iki Geležinio Vilko g. yra ganėtinai intensyvi, ten įrengta vadinamoji mažo žiedo sankryža.
Į klausimą, kodėl žiedinė sankryža nefunkcionuoja visu pajėgumu taip ilgai, kai esminiai jos elementai buvo įrengti per kelias dienas, T.Kamaitis atsakė paprastai – dvipusis eismas čia bus atidarytas tik tada, kai bus baigti visos gatvės remonto darbai. Dėl to šios sankryžos negalima lyginti su, pavyzdžiui, Žirmūnų-Verkių gatvių žiedine sankryža, kur buvo atliekami tik žiedinės sankryžos įrengimo darbai, o Lvovo gatvėje atliekama pilna gatvės rekonstrukcija.
„Eismas Lvovo gatve šiuo metu draudžiamas, o viso eismo atidarymas nuo Geležinio Vilko gatvės planuojamas pabaigus visą objektą“, – teigė Vilniaus savivaldybės atstovas.