Dubajaus automobilių parodoje – naujų automobilių spindesys

Antradienį Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Dubajuje prasidėjo tarptautinė automobilių paroda. Čia savo modelius pristatė daugiau nei šimtas automobilių gamintojų.

Šioje parodoje įvyko net devyniolikos modelių pasaulinis debiutas. Parodyti ir dar 139 modeliai, kurie jau debiutavo kitose šalyse surengtose parodose. Tokiais skaičiais Dubajaus automobilių paroda aplenkė daugelį kitų panašių renginių.

Dubajaus Pasaulio prekybos centre surengtoje parodoje dalyvauja visi garsiausi automobilių bei superautomobilių gamintojai – „Alfa Romeo“, „Aston Martin“, „Audi“, „Bentley“, BMW, „David Brown“, „Ferrari“, „Fiat“, „Infiniti“, „Jaguar“, „Lamborghini“, „Land Rover“, „Maserati“, „McLaren“, „Maybach“, „Mercedes-Benz“, „Mini“, „Opel“, „Peugeot“, „Porsche“, „Rolls Royce“, „Volkswagen“, „Cadillac“, „Chevrolet“, „Chrysler“, „Dodge“, „Ford“, GMC, „Jeep“, „Lincoln“, „Hyundai“, „Kia“, „Lexus“, „Mazda“, MG, „Mitsubishi“, „Nissan“, „Toyota“. Parodoje taip pat pristatomi ir senoviniai, reti bei išskirtiniai automobiliai.

„Scanpix“/„Xinhua“/„Sipa USA“ nuotr./Dubajaus automobilių parodoje
„Scanpix“/„Xinhua“/„Sipa USA“ nuotr./Dubajaus automobilių parodoje

Visa paroda užima 85 tūkst. kvadratinių metrų plotą, o joje akis kur paganyti turi ne tik automobilių, bet ir motociklų gerbėjai. Jų dėmesiui čia savo kūrinius pristato tokie gamintojai kaip „Royal Enfield“, „Trikes“, „MV Agusta“, „Can-am“, „Ducati“.

Lapkričio 13-oji bus skirta išskirtinai motociklų pristatymams, kurioje apsilankę motociklų gerbėjai galės pabendrauti su jų kūrėjais ir daugiau sužinoti apie motociklų modifikavimo galimybes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis