Dujiniai „Volvo“ sunkvežimiai papildė įmonės „Vlantana“ parką

Klaipėdos rajone įsikūrusi „Vlantana“ savo parką šiemet papildys 65 naujais dujiniais „Volvo FH“ vilkikais.
„Vlantana“ įsigijo dujomis varomus „Volvo FH“
„Vlantana“ įsigijo dujomis varomus „Volvo FH“ / Įmonės iliustr.

Pirmieji 7 dujomis varomi vilkikai transporto įmonę pasiekė birželio pabaigoje, likusieji bus pristatyti iki rugsėjo.

„Vlantana“ žengia dar vieną svarbų žingsnį tvaresnio ir švaresnio transportavimo link su kryptinga investicija į alternatyviais degalais varomas transporto priemones ir jų užpildymo infrastruktūrą. Bendrovė užsisakė 65 dujomis varomus „Volvo FH“ vilkikus, kurie bendrovei padės mažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį bei didinti pirmosios Lietuvoje suskystintų ir suslėgtų dujų užpildymo stoties efektyvumą tiek nuosavam transporto parkui, tiek kitiems vežėjams.

„Savo veikloje atsižvelgiame į ES žaliojo kurso tikslus ir siekiame maksimaliai įsitraukti į taršos mažinimo priemones (fit for 55), diversifikuojant savo transporto priemonių parką jau dabar. Manome, kad mūsų investicijos į nuosavą suskystintų gamtinių dujų stotį ir į dujomis varomų vilkikų skaičiaus parke didinimą yra svarbi klimato kaitos mažinimo priemonė. Tikimės, kad ji padės sustiprinti mūsų pozicijas pervežimų paslaugų rinkoje bei geriau atliepti mūsų klientų lūkesčius, bei išlaikyti transporto rentabilumą,“ – sako Sabina Chochrina, UAB „Vlantana“ generalinė direktorė.

Pirmieji septyni dujomis varomi „Volvo FH” 4x2 konfigūracijos vilkikai darbui su suskystintomis gamtinėmis ir biodujomis pritaikytais varikliais buvo pristatyti birželio pabaigoje. „Volvo G13C“ variklis išvysto tokį patį 460 AG ir 2 300 Nm sukimo momentą kaip ir dyzelinė jėgainė, tačiau pasižymi kur kas mažesne CO2 emisija. Naudojant suskystintas biodujas (bio SkGD), emisijos kiekis yra mažesnis iki 100 proc., arba 20 proc. naudojant gamtines dujas, lyginant su įprastu dyzelinu varikliu.
„Transporto priemonių gamintojai kartu su vežėjais ir transporto paslaugų užsakovais turi žengti link švaresnės ateities. Dujomis varomi sunkvežimiai yra viena iš geriausių alternatyvų dyzelinui. Džiaugiamės galėdami pristatyti pirmuosius dujinius „Volvo“ vilkikus „Vlantanai“, kurie prisidės prie vežėjo veiklos tvarumo ir padės mažinti anglies dioksido emisiją kelių transporto sektoriuje“, - sako Nicholas Kjaer, „Volvo Trucks Lietuva“ generalinis direktorius.

Pirmoji LNG kolonėlė Lietuvoje

Birželį „Vlantana” tapo pirmąją kompanija Lietuvoje, įrengusia suskystintų ir suslėgtų gamtinių dujų užpildymo stotį. Dujų užpildymo dispenseriai yra pritaikyti įvairių gamintojų transporto priemonėms. 12 metrų aukščio užpildymo stotis yra 80 tūkst. litrų talpos, o jos pildymo srautas siekia nuo 2,5 tūkst. iki 4,5 tūkst. kg/val. Bendrovė gali užpildyti iki 20 sunkvežimių per valandą.
2024 m. liepos 3 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis